Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@03:03:59 GMT

نواز شریف نخست‌وزیر سابق پاکستان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۰۷۹

نواز شریف نخست‌وزیر سابق پاکستان آزاد شد

دادگاه عالی پاکستان امروز (سه شنبه) با آزادی موقت نواز شریف، نخست وزیر سابق این کشور موافقت کرد.

دادگاه عالی پاکستان امروز (سه شنبه) با آزادی موقت نواز شریف، نخست وزیر سابق این کشور موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الدستور لبنان، طبق حکم دادگاه عالی پاکستان، نواز شریف به مدت شش هفته برای مداوا آزاد می‌شود و در این مدت اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل نواز شریف به خبرگزاری فرانسه گفت: دادگاه عالی اسلام‌آباد دستور تعلیق حکم نواز شریف، دخترش مریم نواز و دامادش و همچنین آزادی همه آنها با قرار وثیقه را صادر کرد.

نخست وزیر سابق پاکستان سال گذشته در پرونده‌های فساد به هفت سال حبس محکوم شد.

این دادگاه در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۷ نواز شریف را از راس قدرت برکنار کرد.

وی که از مشکلات قلبی و کلیوی رنج می‌برد، به بیمارستان منتقل شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد