Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:23:32 GMT

رشد 18 درصدی فوتی‌های بوشهر در نوروز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۳۹۳

رییس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر اظهار کرد: از ابتدای طرح امداد نوروزی (25 اسفند 97) تاکنون آمبولانس‌های اورژانس تعداد یک هزار و 655 ماموریت در کل استان انجام داده‌اند که بیشترین آن در شهرستان بوشهر، و پس از آن دشتستان و گناوه بوده است.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار کرد: از این تعداد، ۳۶۰ مأموریت ترافیکی، یک هزار و ۲۹۵ مأموریت غیرترافیکی، انتقال ۸۱۹ مددجو به بیمارستان و مداوای ۸۴۱ مددجو در محل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اظهار تأسف از سیل اخیر و ابراز همدردی با خانواده آسیب دیدگان اعلام کرد: در نوروز سال جاری تعداد ۳۰ نفر فوتی به اورژانس اعلام شده که از این تعداد هفت نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ۲۳ نفر حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر بیان کرد: هر چند مأموریت‌های اورژانس نسبت به سال گذشته کاهش نرخ یازده درصدی داشته اما در آمار فوتی‌ها، رشد ۱۸ درصدی داشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمار فوتی ها اورژانس اورژانس 115 بوشهر مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز

به گزارش «تابناک» به نقل از راهور، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳