Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: من اولین داربی اصفهان را تجربه کردم. این بازی شروعش با داربی تهران متفاوت بود چون در تهران ابتدا بازی فیزیکی آغاز می‌شود. بازی خوبی بود و تیم ما ۷۰ دقیقه خوب بازی کرد. ما می‌دانستیم که بازی خارج از خانه است و باید چند بازیکن سپاهان را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق خوب رخ داد. ما می‌توانستیم زودتر به گل برسیم اما ضرباتمان با بی‌دقتی به بیرون رفت.

او افزود: در نیمه دوم کاملاً مسلط بر بازی بودیم. بازی می‌توانست برای ما سخت شود اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد. باعث افتخار ماست که جوانان‌مان توانستند از این بازی امتیاز کسب کنند. مسیرمان مسیر خوبی است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره صحنه پنالتی تیم سپاهان که به نظر می‌رسید خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده است، توضیح داد: من به بازیکنان گفتم که ما خیلی از صحنه دور بودیم و داور پشت دروازه و وسط حضور داشتند. اگر پنالتی هم تبدیل به گل می‌شد باز هم به داور احترام می‌گذاشتیم. همچنین نمی‌دانم کارت زرد دوم به عباسی درست بوده است یا نه. ما در ورزشگاه فولادشهر به خاطر یک پنالتی اشتباه به پارس جنوبی باختیم. ما از داوران حمایت می‌کنیم و اگر جنب و جوشی در کنار زمین است، به خاطر این است که باید به جوانان داخل زمین‌مان انرژی بدهیم.

منصوریان در ادامه گفت: نمی‌خواهم ادبیاتم به شکلی باشد که به جایگاه سپاهان توهین شود اما ما باتوجه به سن کم بازیکنان‌مان، خیلی خوب بازی کردیم. ما مالکانه بازی کردیم و از سپاهان نترسیدیم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. با تمام احترامی که نسبت به مربی‌ام یعنی قلعه‌نویی دارم، ما می‌توانستیم بازی را ببریم. پس از پنالتی از دست رفته سپاهان ما به بازی برگشتیم. در مورد ورزشگاه نقش جهان هم باید بگویم که اگر بخواهیم پنج زمین برتر ایران را نام ببریم، سومی‌اش ورزشگاه نقش جهان است. فوتبال در اصفهان با استانداردهای فوتبالی برگزار می‌شود و باید به مسئولان این استان تبریک گفت.

او درباره عصبانیت اوساگوانا از تعویض شدنش مقابل سپاهان، بیان کرد: هر علتی داشته باشد پسندیده نیست. اگر بگوید که از عملکرد خودم راضی نبودم هم درست نیست و باید در خانواده حل کند. قطعاً تنبیه می‌شود که تنبیه مالی است. نمی‌توانیم از تمرین محروم بکنیم چون نیاز داریم ولی در اواخر کار تنبیه مالی می‌کنیم. قطع به یقین با او برخورد می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره گل‌زنی به سپاهان با استفاده از توپ‌های بلند اظهار کرد: همه تیم‌ها می‌دانستند که سپاهان روی ارسال‌های بلند و کارهای فیزیکی عملکرد خوبی دارد. میانگین قدی ما از سپاهان بیشتر است. ارسلان مطهری روزهای خوبی را می‌گذراند ولی به او گفتم که روزهای خوب نمی‌تواند ادامه داشته باشد و باید تلاش کند. او دو سال خوب را از دست داده ولی با نظمی که دارد می‌تواند به روزهای خوبش ادامه دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال قهرمان سال 1402

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی لیگ برتر ایران در سال 1402 بین تیم‌های استقلال و هوادار برگزار شد و آبی‌های پایتخت با پیروزی یک بر صفر با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات رفتند.

استقلالی‌ها که پیش از آغاز جام ملت‌ها توانستند صدرنشینی نیم فصل را به دست آوردند با شروع مجدد لیگ هم این عنوان را نگه داشتند و تا پایان سال در صدر جدول قرار گرفتند، شکست دادن سپاهان و تساوی با پرسپولیس شرایطی را فراهم کرد که اختلاف امتیاز این تیم با دیگر مدعیان کمتر نشود و حاشیه امنیت خوبی در جدول داشته باشند و با کسب پیروزی مقابل هوادار با 3 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرند.

هرچقدر شروع سال 1402 برای آبی‌ها تلخ بود پایان آن با جواد نکونام به شکل دیگری رقم خورد و آنها همچنان در صدر جدول حضور دارند و خیلی سخت گل دریافت می‌کنند و همین موضوع شرایطی را فراهم می‌کند که با یک گل هم امتیاز کامل مسابقات را بردارند و صدرنشینی خود را ادامه دهند.

بیست و یک مسابقه در سال 1402 در لیگ برتر انجام شد و استقلال فقط مقابل سپاهان شکست خورد، اگر استقلالی‌ها در 7 تساوی‌ای که به دست آوردند کمی بهتر نتیجه می‌گرفتند و پیروزی‌های بیشتری داشتند با اختلاف بیشتری صدرنشینی خود را جشن می‌گرفتند.

با پایان سال 1402 استقلال خوشحال‌ترین تیم لیگ برتر است و سال 1403 را با اهدافی خاص شروع خواهد کرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای کسب امتیازات داخل خانه، خارج از خانه و تقابل با مدعیان قهرمانی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استقلال قهرمان سال ۱۴۰۲
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • طهماسبی، مربی هوادار: ۹۰ دقیقه احترام گذاشتیم ولی از نیمکت استقلال بی‌احترامی دیدیم؛ استقلال این قدر بزرگ است که نیاز به این رفتارها نداشته باشد!
  • استقلال قهرمان سال 1402
  • عنایتی در واکنش به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشید، همین است
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس
  • اعتراض ستاره جنجالی رئال: هر بازی کارت می‌دهند!
  • کار سخت داور جوان در بازی حساس هفته