Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - اگرچه مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از دولت، نیروهای مسلح و شهرداری ها، باید همت و امکانات خود را جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده صرف کنند، اما تک تک ما ایرانیان در این آزمون در کنار هموطنانمان هستیم و شادی نوروز خود را با غم خانوده‌های خسارت دیده که خانه و کاشانه خود را در بلایای طبیعی از دست داده‌اند تقسیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است: 

نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

بیت آیت الله هاشمی با انتشار بیانیه ای، با مردم سیل زده شمال ابراز همدردی کرد.

در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است:

نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.

اگرچه مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از دولت، نیروهای مسلح و شهرداری ها، باید همت و امکانات خود را جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده صرف کنند، اما تک تک ما ایرانیان در این آزمون در کنار هموطنانمان هستیم و شادی نوروز خود را با غم خانوده‌های خسارت دیده که خانه و کاشانه خود را در بلایای طبیعی از دست داده اند تقسیم می‌کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سراسر حیات خود، از یاد و اندیشه ایرانیان، بخصوص هموطنان در رنج و عسرت، غافل نبود و عشقی مثال زدنی به مردم غیور ایران بخصوص هموطنان ترکمن داشت.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

ایران آنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرپرست میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نشست بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار شد.
سروش هاشمی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست ، ارائه طرح مرمت مبنی بر استانداردهای جهانی بود.
در این نشست، گروه پژوهشگران موسسه بین‌المللی ایسکاراسا به دستاورد خود در زمینه‌های مطالعات سازه، مصالح، خاک، پایش از طریق آزمودن ارتعاشی و فروشست زمین پرداختند.
بررسی موضوع فرونشست زمین و پیامدهای آن از موضوعات مهمی بود که در این نشست بررسی شد.
پروفسور گرون آرون؛ استاد دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، نیلکون اوگون؛ مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی ، فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی، مهرداد حجازی؛ استاد تمام دانشگاه اصفهان و محمود هاشمی؛ دانشیار دانشگاه اصفهان سخنرانان این نشست بودند.

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی