Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اهالی شهرستان پل‌دختر لرستان به خاطر وقوع سیل در وضعیت مناسبی نیستند، از سفرش به این مناطق بعد از داربی خبر داد.

علیرضا بیرانوند با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از تیم ملی امید پرداخت. او گفت: وظیفه ما است که از تیم ملی امید حمایت کنیم. امیدوارم در نیمه دوم نتیجه خوبی برابر عراق بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان پرسپولیس درباره دیدار و گفت‌وگو با شفر در آستانه داربی تاکید کرد: درباره داربی با شفر صحبت نکردم. صحبت‌های ما دوستانه بود.

این بازیکن همچنین درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در داربی ۸۹ پایتخت، یادآور شد: داربی به خاطر هواداران و بازیکنان احساسی است و شرایط خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم برنده این داربی می‌تواند در روند پیش روی خود سود بسیاری ببرد چرا که برای بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید روحیه بالایی داشت. ان‌شاء‌الله که با تمرکز بالا، به هدفمان می‌رسیم.

بیرانوند افزود: فاصله امتیازی دو تیم در جدول رده بندی، حساسیت بازی را افزایش داده است. با تساوی سپاهان مقابل ذوب آهن، ما کماکان صدرنشین باقی ماندیم. برنده بازی، می‌تواند در ادامه روند خودش، رشد کند.

وی درباره حضور ورزشکاران در بلایای طبیعی و همراهی با مردم گفت: این اتفاقاً بسیار ناراحت‌کننده است. سال ۹۷ برای مردم سخت بود و سال ۹۸ هم بد شروع شد. ما هم همانند سایر اقشار جامعه هستیم. شاید به مردم روحیه بدهیم ولی مسئولان باید به شرایط رسیدگی کنند.

دروازه‌بان خرم آبادی پرسپولیس گفت: به خاطر سیل در شهرستان پل دختر لرستان، مردم از من درخواست کمک و اطلاع‌رسانی کردند. مردم در شرایطی هستند که نمی‌توانند از منطقه خارج شوند. با صحبت‌هایی که داشتیم، امیدوارم اتفاقات خوبی در این منطقه سیل‌زده رخ دهد. به خاطر اتفاقی که امروز برای شهرم رخ داد، دوست داشتم آنجا باشم. هر چند حضورم کمکی به سامان‌دهی شرایط نمی‌دهد اما می‌توانم با آن‌ها همدردی کنم و روحیه مردم را حفظ کنم؛ بنابراین بعد از داربی به این منطقه می‌روم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!