Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@20:13:11 GMT

ورود بالغ بر 3 میلیون گردشگر به استان گیلان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۶۲۹

به گزارش ایلنا از رشت، شهرود امیرانتخابی در خصوص جدیدترین آمار حضور گردشگران  در گیلان با بیان اینکه از روز ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ الی ۵ فروردین ۱۳۹۸  میزان وسایل نقلیه ورودی به استان تعداد ۶۷۷.۱۸۳ خودرو بوده است گفت:این شاخص با کاهش ۶.۷۹- درصدی مواجه بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: میزان مسافران ورودی (زمینی و هوایی) به استان تعداد ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۴۶.۴۱۴ نفر بوده که با کاهش ۱۰.۳۰- درصدی روبه‌رو است.

وی تعداد مسافران اقامت‌کننده در استان (اقامت در مراکز اقامتی ثابت و موقت) را ۱.۶۰۰.۶۸۸ نَفَر – شب اقامت عنوان  و از کاهش ۵۹.۷۰- درصدی  این شاخص نسبت به سال گذشته خبر داد.

امیرانتخابی گفت: در این مدت میزان بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و سرگرمی تعداد ۱۰۰۳۵۲ نَفَر بوده که با کاهش ۱۱.۹۷- درصدی همراه بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: گردشگران خارجی اقامت‌کننده در مراکز اقامتی استان تعداد ۳۹۲ نَفَر بوده که رشد ۵۶.۸۰ درصدی داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری تعداد ۱۲۸۴ بازدید با افزایش ۳.۳۰ درصدی بوده است، گفت: درصد اشغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل ۷۰.۸۱ درصدی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان رشد صنایع دستی و گردشگری مسافران موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی