Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:44:02 GMT

ریزش سنگ در محدوده میدان امیر کبیر کرج جزیی بود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۶۶۸

ریزش سنگ در محدوده میدان امیر کبیر کرج جزیی بود

کرج - ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج گفت: ریزش سنگ در محدوده میدان امیر کبیر کرج جزیی بود و مسیر باز است .

سرهنگ حمدالله رحمتی پور شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ریزش حدود یک ساعت پیش رخ داد که بلافاصله توسط نیروهای خدمات شهر شهرداری کرج جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اکنون مسیر های منتهی به میدان امیر کبیر کرج باز است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
رحمتی پور گفت: جاده کرج - چالوس برای پیشگیری از حوادث ریزش سنگ و سقوط بهمن که از شب گذشته مسدود شده ، همچنان بسته است و تردد از میدان امیر کبیر کرج به سمت شمال و بالعکس
ممنوع است.
بارش باران و برف از سه روز پیش در استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
2089/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ريزش سنگ پليس راهور كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است