Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران کشورمان با تساوی بدون گل مقابل عراق با ۳ بازی، ۲ برد، یک تساوی، ۶ گل زده، یک گل خورده و تفاضل گل مثبت ۵ فرصت صدرنشینی در گروه C رقابت‌های مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست دادو پس از شاگردان عبدالغنی شهد در جایگاه دوم این گروه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تکلیف بازی‌های گروه F تا K این رقابت‌ها مشخص شده است و از این گروه‌ها تیم‌های ازبکستان، کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن، چین و ویتنام به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شده اند.

از طرفی با توجه اینکه تایلند، میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها در گروه K به رتبه دوم رسیده است اکنون چهار تیم برتر دوم گروه‌های ۱۱ گانه به مرحله بعدی می‌رسند.

این درحالی است که با توجه به انصراف پاکستان، در گروه F تنها سه تیم حضور داشتند و به همین دلیل برای تعیین تکلیف چهار تیم دوم صعود کننده نتایج بازی تیم‌ها با قعرنشین گروه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

در حال حاضر صعود استرالیا به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر از گروه H قطعی شده و این تیم به همراه کره جنوبی از این گروه راهی مرحله نهایی شد.

شاگردان زلاتکو کرانچار هم با توجه به برتری ۳ بر یک مقابل ترکمنستان (تیم سوم گروه C) و تساوی برابر عراق (صدرنشین گروه C) اکنون با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲ وضعیت بهتری نسبت به تیم‌های دوم حاضر در گروه‌های F، G، I. و j. که به ترتیب مالزی، سنگاپور، تاجیکستان و میانمار دارد.

از طرفی به دلیل اینکه تیم‌های بحرین و فلسطین در گروه B با نتیجه مشابه یک بر صفر بنگلادش تیم سوم این گروه را شکست دادند تیم ملی ایران نسبت به تیم دوم این گروه که از دیدار رو در روی فلسطین و بحرین مشخص می‌شود، وضعیت بهتری خواهد داشت و هر نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد تیم دوم گروه B پایین‌تر از ایران قرار می‌گیرد.

در گروه E هم تیم سوریه در جایگاه دوم قرار گرفت که این تیم هم با احتساب بازی‌های رو در رو با تیم‌های اول و سوم گروهش ۴ امتیازی شده و تفاضل گل مثبت ۲ را در اختیار دارد و وضعیت این تیم هم از ایران بدتر است.

با این وجود تکلیف صعود تیم ملی امید ایران به مرحله نهایی انتخابی المپیک قطعی شده و پس از برگزاری دیدار تیم‌های قطر- عمان (گروه A) عربستان- امارات (گروه D) مشخص خواهد شد شاگردان کرانچار به عنوان چندمین تیم برتر دوم راهی مرحله نهایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

عبدالغنی: هدفمان صعود به عنوان تیم اول بود

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - یمن صفر/ برتری قاطع شاگردان کرانچار در آزادی

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد