Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:32:44 GMT

آماده‌باش پلیس راه آهن کشور برای خدمات رسانی به مردم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۰۶۶

آماده‌باش پلیس راه آهن کشور برای خدمات رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حشمت‌اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه آهن شمال شرق (۲) و منطقه حادثه دیده از سیل اخیر استان گلستان بازدید کرد.

وی از آماده‌باش تمامی نیروهای این پلیس برای خدمت رسانی به مردم خبر داد، گفت: پس از کاهش سیلاب‌های موجود در مسیر ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر از عدم تهدید سیلاب و سایر حوادث غیر مترقبه، تعمیر خط ریلی بین‌المللی گرگان - اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در خصوص علت ایجاد شکاف در این مسیر ریلی افزود: در راستای کمک به مردم منطقه سیل زده و هدایت حجم وسیع آب از شهر آق‌قلا به سوی دشت‌های شمال این شهر، بنا بر تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در خط ریلی گرگان - اینچه برون در چهار نقطه گرفته شد.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: پلیس راه آهن کشور و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از هر گونه اقدامی در راستای ارتقا امنیت و آسایش مردم همچنین در راستای کاهش آلام هموطنان عزیز در استان گلستان و سایر استان‌های آسیب دیده از سیل کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت خطوط ریلی گرگان - اینچه برون از نظر بین‌المللی تا عادی شدن اوضاع و تردد مجدد قطارها، امنیت این مسیر توسط پلیس راه آهن شمال شرق (۲) به نحو احسن تأمین خواهد شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور به جمع‌آوری و ارسال آذوقه مورد نیاز سیل زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: کارکنان ایثارگر پلیس راه آهن انواع مختلف مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان سیل زده را به صورت اختیاری تهیه و برای هموطنان خود در آن مناطق ارسال کرده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین‌المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 4576406 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان راه و شهرسازی پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن