Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:45:25 GMT

انیمیشن کوتاه بردبوی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۳۲۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 انیمیشن « بردبوی / birdboy» به کارگردانی و نویسندگی آبرتو وازکويز و پذرو ریورا محصول سال 2011 اسپانیا است. داستان این فیلم درباره دینکی است، دختری که پدر خود را در انفجار یک کارخانه از دست داده است و اکنون با کمک دوست عجیب خود بردبوی به دنبال التیام این درد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردبوی نیز پدر خود را پیش از این حادثه از دست داده بود و دوست پرندگانی است که به نوبه خود از این حادثه آسیب دیده‌اند.این انمیشن که جوایز متعددی برده است و در مرحله مسابقه اسکار هم شرکت کرده را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویدیو فیلم انیمیشن کوتاه انیمیشن سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول فردا در دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهم است. قرمزها در دیدار گذشته‌شان مقابل اورتون شکست غیرمنتظره و بدی را متحمل شدند و اکنون در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش و شایعات انتخاب جانشین او در فصل آینده پاسخ داد.

وضعیت خاکپو؟
او حالش خوب بود و الان هم نوزاد به دنیا آمده و او هم حالش خوب است. به تمرینات برگشته و مشکلی نیست.

شرایط تیم در ادامه فصل؟
قطعا کار دشواری در پیش داریم و فقط مربوط به ما نیست. اگر می‌خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم حریفان هم امتیاز از دست دهند. این وضعیت را دوست ندارم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که بعد از یک بازی به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. در زندگی‌ام زیاد ناامید شده‌ام اما این از بقیه خاص‌تر بود. چند هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنیم و از کورس عقب مانده‌ایم. من مطمئنم هواداران و رسانه‌ها حالا دیگر سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی می‌بینند.

دلیل‌تان برای باخت در دربی؟
من مسئولیت دربی را بر عهده می‌گیرم. می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. آیا ممکن است خسته باشیم؟ بله. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند، مثلاً ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می‌تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی بیرون بوده است. هیچکس در اینجا اصلا خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از آن درس بگیرند. با یک سرمربی جدید در فصل آینده، آنها می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند.

در مورد شایعات اسلوت؟
من چیزی نخوانده‌ام اما خود آرنه حرف‌هایی زده است. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم اگر او به این شغل علاقه داشته باشد و برای آن هیجان‌زده باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که در مورد او شنیده‌ام را دوست دارم. برخی افراد که می‌شناسم به من گفته‌اند، او مربی خوبی است. فکر می‌کنم خوب به‌نظر می‌رسد. برای او شغل مناسبی است، بهترین شغل و باشگاه در جهان.

ارزیابی‌تان از لیورپول در این فصل؟
من الان فصل را ارزیابی نمی‌کنم. هنوز چند بازی باقی مانده که ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. بازی با اورتون یک سقوط بزرگ بود اما پیش از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام تلاش می‌کردیم، برای همه دردسر بودیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می‌خواهیم به عنوانی بالاتر هم دست پیدا کنیم. این پسرها بازیکنان باورنکردنی‌ای هستند و وظیفه من ایجاد فضایی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجاست که من شکست خورده‌ام. مطمئن نیستم چرا و کجا این اتفاق افتاد اما چیزی را که می‌خواستم در بازی با اورتون ندیدم. حالا فقط می‌خواهیم در بازی‌های آینده بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • تو زیبایی
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر