Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فریدون خودنیا شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد:  ۶۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط (۲۰کیلوولت) و ۲۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۹ دستگاه پست هوایی برق در اثر سیل تخریب شد.

او افزود:  ۱۵ اکیپ از نیروهای اجرایی مدیریت برق شهرستانهای خرم آباد؛ کوهدشت؛دورود و رومشکان به عنوان نیروهای کمکی در اسرع وقت به پلدختر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودنیا تصریح کرد: بر اساس آمار حاصله ۸۳ روستای شهرستان پلدختر بی برق شده بودند که بلافاصله نیروهای اجرایی برای تامین برق آنها از روز دوشنبه وارد عمل شده و تا عصر امروز سه شنبه ۷۸ روستا مجددا برقدار شدند.

مدیرعامل برق لرستان ادامه داد:  ۱۲۰۰ خانوار در این سیل ویرانگر بی برق شده بودند که فقط ۵ روستا با ۶۵ خانوار بی برق هستند و با تلاش شبانه روزی نیروها ۷۸ روستا با ۱۱۳۵ خانوار برقدار گردیدند.

خودنیا خسارات وارده در حوزه مدیریت برق شهرستان پلدختر را ۱۵.۸ میلیارد تومان اعلام کرد و خاطر نشالن کرد:  ۶۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۷کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۹ دستگاه پست هوایی در این منطقه بطور کلی تخریب گردیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق سیل شبانه روزی اثر پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: رحیم فلاح زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان گفت؛ همین موضوع، دستگاههای خدماتی و امدادی به حالت آماده باش در آورده است و در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاههای خدمات رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات به هم استانی‌های شریف با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به برخی تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر سیلاب، اظهار داشت: برخی موارد تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر شناسایی شده است، تا در صورت حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به مشترکین انجام گیرد.

وی با اشاره به رصد و پایش شبکه های ارتباطی به صورت لحظه ای افزود: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901715

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان