Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان لارستان: تخصیص اعتبار ۲ میلیارد تومان  برای بازسازی استخر ورزشگاه تختی شهرقدیم لارو ۵۰۰ میلیون تومان برای ادامه بازسازی بخش اداری و سکوهای ورزشگاه




با پیگیری و تلاش دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و همراهی وزارت ورزش و جوانان، یکی از خواسته های مهم مردم خصوصاً ورزشکاران که همانا بازسازی استخر شنای ورزشگاه مرحوم تختی شهرقدیم بود انشا الله  تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




برای اجرای این دو طرح مهم ورزشی مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل بودجه سال ۹۸ ومبلغ ۵۰۰میلیون تومان تومان توسط وزارت ورزش وجوانان و جمعاً مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درنظر گرفته شده است.


ان شاء الله با عملیاتی شدن این پروژه مهم جوانان و ورزشکاران عزیز از آن بهره مند شوند.




پ/


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهرستان لارستان تخصیص اعتبار ۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه