Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه روز چهارشنبه در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: این زوج ایتالیایی در مدت یاد شده و پس از گذر از شهرهای مختلف ایران به ویژه آثار تاریخی ثبت جهانی به گنبد سلطانیه رسیدند.
میرموسی انیران افزود: این زوج گردشگر دوچرخه سوار در ارتباط با هدف سفر خود به مترجم مجموعه گنبد سلطانیه گفتند که در مدت یاد شده با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان به ویژه فلسفه سفره هفت سین آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: آنان به این موضوع اشاره داشتند که برخلاف مطالب مطرح شده مردمان ایران بسیار مهمان نواز، با فرهنگ و از تنوع فرهنگی زیادی برخوردارند و طی این مدت این موضوع برایمان بسیار جالب بود.
این مسئول ادامه داد: این زوج تاکید می کردند که مدتی که در ایران و به مناطق ایران سفر داشتند، صلح و دوستی در بین یکایک ایرانیان نمود داشت و هر بار که دچار مشکل می شدیم کمک حالمان بودند.
وی اضافه کرد: این گردشگر دوچرخه سوار اسپانیایی عید نوروز ایرانیان شبیه عید کریسمس خود می دانستند اما با بهره گیری از اطلاعات بیشتر به این مهم اشاره می کردند که بسیار پر محتوا و غنی تر از مراسم سال نو میلادی است.
انیران افزود: این زوج عنوان کردند که بر خلاف تصور و دید منفی که نسبت به مردم ایران حتی فعالیت زنان وجود داشت، با حضورشان در جای جای ایران، این تفکر غلط بطور کامل تغییر یافته است.
وی خاطر نشان کرد: این زوج با شعار صلح و دوستی سفر به مناطق مختلف جهان را آغاز کردند که در 45 روز گذشته نیز از شهرهای مختلف ایران بازدید کردند و قصد دارند این مهم را به هموطنان خود انتقال دهند.
به گزارش ایرنا، سالانه حدود 140 هزار گردشگر داخلی و خارجی از گنبد جهانی سلطانیه بازدید می کنند.
گنبد سلطانیه یادگار دوره ایلخانیان در ایران است و یکی از آثار ثبت شده کشور در فهرست میراث جهانی محسوب می شود، این گنبد به دست سلطان محمد خدابنده در قرن هشتم احداث شده و هم اکنون بزرگترین گنبد آجری جهان بشمار می آید.
شهرستان سلطانیه با 30 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان زنان سال نو سفره هفت سین کریسمس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

تصویری جدید از سارا خادم الشریعه روی جلد یک مجله منتشر شده است.

طرفداری | تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس