Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:23:33 GMT

جاده کندوان پس از 36 ساعت همچنان بسته است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۱۱۳

جاده کندوان پس از 36 ساعت همچنان بسته است

مهدی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دلیل بارش شدید باران و برف در ارتفاعات به منظور پیشگیری از احتمال سیلاب ، سقوط سنگ و بهمن از ساعت10 شب دوشنبه این جاده در حوزه البرز بسته شد.
وی تصریح کرد: با بهتر شدن شرایط و کاهش خطر احتمال سیلاب و سقوط سنگ جاده بازگشایی خواهد شد .
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: نیروهای راهداری در طول این مدت با تلاش فراوان در چندین مورد ریزش و سقوط سنگ را در مسیر حوزه مازندران پاکسازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دمای هوا در این منطقه 4 درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : با توجه به عبور فعالیت سامانه بارشی از منطقه، هم اکنون شاهد وزش باد شدید در این منطقه می باشیم که پیش بینی می شود که سرعت باد به 70 کیلومتر در ساعت نیز برسد.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود 11 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در این جاده ها انجام می شود.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز راهداری و حمل و نقل جاده وزش باد هواشناسی کندوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مطابق آمار وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هم‌اکنون ۲.۵ میلیون واحد نهضت ملی مسکن مراحل ساخت خود را آغاز کرده و از این تعداد ۱.۸ میلیون سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند. ۰.۷ میلیون متقاضی نیز در حال طی مراحل اولیه برای معرفی به نظام بانکی هستند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

از طرفی از ۱.۸ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن که جهت دریافت تسهیلات به نظام بانکی معرفی شدند، کمتر از ۰.۸ میلیون متقاضی موفق به انعقاد قرارداد تسهیلات با بانک شده‌اند.

به معنای دیگر این آمار آن است که ۵۵ درصد از متقاضیان واجد شرایطی که مراحل آماده‌سازی زمین و تسهیلات را در بانک طی کردند، موفق به انعقاد قرارداد با بانک نشده‌اند.

نکته مهم اینکه انعقاد قرارداد با نظام بانکی به معنای دریافت تسهیلات نیست و تا زمانیکه وام متقاضی به دست برسد راه طولانی وجود دارد.

مطابق قانون جهش تولید مسکن، نظام بانکی مکلف به پرداخت سالانه ۲۰ درصد از تسهیلات خود به بخش مسکن است اما در طول ۳ سال گذشته عملکرد بانک‌ها با تعهدات قانونی فاصله دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229488 برچسب‌ها مسکن ملی

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد