Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@17:38:40 GMT

کلینیک پوست عصر ایران/ بروزرسانی فروردین ۹۸

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۱۸۳

کلینیک پوست عصر ایران/ بروزرسانی فروردین ۹۸

عصرایران؛ گروه سلامت- در مطالب دوره ای با عنوان "کلینیک" می توانید آخرین بروزرسانی های گروه سلامت عصرایران از منابع معتبر بین المللی در رابطه با موضوع های اختصاصی با گروه بندی » قلب/ تغذیه/ گوارش/ پوست/ دهان و دندان/ سرطان/ مغز و اعصاب را مطالعه کنید.

 «برای مطالعه هر عنوان روی تیتر یا تصویر کلیک کنید»

 

آشنایی با انواع مختلف سرطان پوست

کارسینوم سلول مرکل نوعی نادر از سرطان پوست است، اما یکی از خطرناک‌ترین انواع آن محسوب می شود زیرا می تواند به سرعت رشد کرده و به دیگر بخش های بدن گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دلایل شگفت انگیز ابتلا به سرطان پوست

در شرایطی که قرار گرفتن در معرض پرتوهای مضر فرابنفش خورشید دلیل اصلی ابتلا به سرطان پوست است، اما این که زمان زیادی را در معرض نور خورشید سپری نکنید نیز لزوما به معنای حضور در محدوده امن نیست.

فرمول غذایی محافظت از پوست در برابر نور خورشید

پرتوهای فرابنفش در دو دسته UVA و UVB با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، اما این موجب کاهش خطری نمی شود که برای سلامت ما ایجاد می کنند.

پوستی شاداب با حذف لبنیات از رژیم غذایی

به گفته ساریکا اسنل، متخصص پوست، قطع مصرف محصولاتی مانند شیر، پنیر، و بستنی روشی خوب برای بهبود شرایط پوست است. کنار گذاشتن لبنیات به بهبود بافت و رنگ پوست و آکنه کمک می کند.

از راش پوستی بیشتر بدانیم

یکی از موارد نگران کننده راش های پوستی در بزرگسالان شرایطی آلرژیک به نام کهیر است. کهیر شامل برجستگی های قرمز رنگ و خارش دار روی پوست می شود که به سرعت گسترش می یابد و می تواند در تمام بدن پدیدار و ناپدید شود.

6 مشکل رایج پوستی در مردان و چگونگی درمان

مشابه با بیماری پای ورزشکار، خارش ژوک روی قسمت های گرم، تاریک و مرطوب بدن مانند کشاله ران ها شکل می گیرد.

فرمول طبیعی برای دانه‌های سر سیاه

هنگامی که منافذ پوست مسدود می شوند، چربی طبیعی پوست نمی تواند به سمت سطح جاری شود و با گذشت زمان سخت‌تر شده و به واسطه قرار گرفتن در معرض اکسیژن به رنگ سیاه در می آید.

مشکلات کوچک پوست که از مساله‌ای بزرگ خبر می‌دهند

اگر جوش آکنه مانند روی صورت شما پس از گذشت چند هفته از بین نرفته است و یا هنگامی که آن را می کنید، خونریزی می کند، ممکن است در واقع با یک نوع سرطان پوست مواجه باشید.

ابرماده غذایی برای پوستی سالم و درخشان

دانه کتان به واسطه محتوای فیبر فراوان خود شناخته شده است و از این رو، همواره هم در آشپزی و هم در نساجی مورد استفاده قرار گرفته است.

ماسکی طبیعی برای دانه‌های سر سیاه پوست

ماسک شیر و ژلاتین یک روش درمان طبیعی است. این ماسک به از بین بردن دانه های سر سیاه، سلول های مرده پوست و ناخالصی های دیگر کمک می کند.

روشن سازی پوست تیره دست و پا

بیشتر مردم توجه چندانی به زیبایی دست ها و پاهای خود ندارند و بیشتر بر زیبایی صورت متمرکز هستند. اما مراقبت از کل بدن ضروری است و به پیشگیری از تیره شدن پوست و آسیب آن کمک می کند.

خوراکی‌هایی که روند پیری پوست را تسریع می‌کنند

رژیم های غذایی با محتوای قند بالا می توانند به الاستین و کلاژن صدمه بزنند که دو پروتئین کلیدی حامی ساختار پوست هستند. این شرایط می تواند به ایجاد چین و چروک در پوست منجر شود.

رسوبات کلسیم در پوست؛ نشانه، دلیل، درمان

رسوبات کلسیم زیر پوست به تدریج و بدون نشانه یا علامتی خاص پدیدار می شوند. با این وجود، نشانه ها و علائم یک بیماری زمینه ای که موجب شکل گیری رسوبات کلسیم می شود، ممکن است قابل مشاهده باشند.

فصل سرد، خشکی پوست و چند راهکار ساده!

پشم ماده ای فوق العاده برای زمستان محسوب می شود زیرا از ضخامت و گرمای مناسب برخوردار است، اما نسبت به پارچه هایی با قابلیت تنفس مانند پنبه احتمال خارش و خشکی پوست را نیز افزایش می دهد.

7 عامل پیری پوست

در دنیای پر مشغله امروز، استرس بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان به نظر می رسد. اما استرس بیش از اندازه می تواند تاثیر چشمگیری روی پوست داشته باشد.

پاکسازی پوست صورت با یک فرمول خانگی

ترکیب بی کربنات سدیم و روغن نارگیل می تواند یک پاک کننده صورت خوب را ارائه می کند، که بر خلاف گزینه های تجاری، حاوی ترکیبات شیمیایی مهاجم نیست.

تقویت پوست و مو با ماسک‌های ماست و عسل

پوست و موی شما به طور معمول نخستین مواردی هستند که مورد توجه دیگران قرار می گیرند و از این رو، افراد بسیاری به سلامت آنها توجه ویژه ای دارند.

عاداتی برای پیشگیری از پیری زودرس پوست

اگرچه برخی نشانه های پیری زودرس پوست را می توان با استفاده از آرایش پنهان کرد، اما افراد بسیاری در پی روش هایی هستند تا آنها را به حداقل رسانده و از رخ دادنشان پیشگیری کنند.

از شرایط نگران کننده پوستی پس از 40 سالگی

کراتوز اکتینیک یا کراتوز خورشیدی شایع‌ترین نوع ضایعه پوستی پیش سرطانی است که در آن ضایعات پوسته پوسته و خشن معمولا به صورت خوشه ای روی پوست شکل می گیرند.

فرمول ویتامینی برای حفظ شادابی و جوانی پوست

ویتامین E آنتی اکسیدانی است که با رادیکال های آزاد مخرب کلاژن پوست مبارزه کرده و بر همین اساس از بروز چین و چروک در آن پیشگیری می کند.

نقش کلاژن در سلامت پوست، مو و استخوان

تنها مصرف مکمل کلاژن کافی نیست. به گفته کارشناسان، ویتامین C و کلاژن باید به همراه هم مصرف شوند، زیرا اگر سطوح ویتامین C در بدن پایین باشد، کلاژن به میزان کافی تولید نخواهد شد.

فرمول خوراکی آبرسان پوست!

در شرایطی که نوشیدن آب بسیار مهم است، شما می توانید آب مورد نیاز بدن خود را از طریق مصرف برخی مواد غذایی نیز تامین کنید.

از دلایل خارش پوست سر

خارش پوست سر که با جوش های قرمز همراهی می شود، نشانه ای آشکار از ابتلا به فولیکولیت است.

آیا ویتامین E برای پوست مفید است؟

ویتامین E دارای ویژگی ضد التهابی است که به پیشگیری از قرمزی، پف، و دیگر موارد التهاب عمومی در پوست ما کمک می کند.

5 ماده برای سم زدایی کامل پوست

مصرف مقدار فراوان آب بخشی مهم از فرآیند سم زدایی پوست را شامل می شود. آب به تخلیه سموم از دستگاه گوارش کمک می کند، که از بین بردن مواد شیمیایی مضر را تسریع می کند.

کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست با گوجه فرنگی

نتیجه مطالعه ای جدید که در دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد، یکی دیگر از مزایای سلامت لیکوپن و دیگر مواد مغذی موجود در گوجه فرنگی ها که ممکن است انسان از آن بهره‌مند شود را نشان داده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پوست سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • خواص جکوزی برای پوست
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست