Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم قادری، گفت: سامانه های تردد شمار اداره کل راهداری جنوب کرمان ۵۷۹ هزارو ۶۴۶ تردد در محوهای جنوب کرمان را ثبت کردند

 

« مسلم قادری» معاون فنی و نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با بیان این مطلب که 932 خودرو در محورهای جنوب کرمان از طریق دوربین های ثبت تخلفات اعمال قانون شده اند، گفت: از (25 اسفند 97 ) تاکنون، سامانه های ثبت تخلفات، 579 هزارو 646 تردد وسایل نقلیه را در محورهای ارتباطی جنوب کرمان به ثبت رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم قادری، ابراز داشت: با توجه به آمار ثبت شده سامانه های تردد شمار تردد در محورهای ارتباطی جنوب کرمان به ترتیب بیشترین حجم تردد در محور بزرگراهی خلیج فارس( جیرفت ـ کهنوج و بلعکس ) بوده است.

معاون فنی و نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، اضافه کرد: پس از این محور، محورهای جیرفت- بافت و بلعکس و رودان کهنوج و بلعکس بیشترین حجم تردد را داشته است . 

وی، با بیان این مطلب که این حجم تردد در 10محور که مجهز به دوربین هستند، ثبت شده است، بیان داشت: در حال حاظر 9 دوربین ثبت تخلف و 5 دوربین نظارت تصویری در محورهای جنوب کرمان فعال است.

قادری، ادامه داد: در سال جدید 11دوربین نظارت تصویری جدید به مجموع دوربین های موجود در محورها اضافه می شود که 8دوربین ثبت تخلف هم به مجموع سامانه های رصد الکترونیکی در محورهای جنوب کرمان افزوده می شود.

معاون فنی و نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با بیان این مطلب که دوربین های ثبت تخلفات و نظارت تصویری در محورهای ارتباطی برای ایمنی بیشتر تردد مردم و مسافران فعال و راه اندازی شده است، اظهار کرد: رانندگی در محورهای ارتباطی بین شهری و توجه به قانون و رعایت سرعت مطمئنه و در کنار آن نقش نظارتی این دوربین ها بر رانندگان می تواند سفری ایمن را به همراه داشته باشد.

وی، از ثبت لحظه ای تخلفات رانندگان توسط دوربین‌های ثبت تخلفات خبر داد و خطاب به رانندگان گفت: افرادی که گمان می کنند، در طول مسیر و حد فاصل بین ۲ دوربین می توانند هرچه که بخواهند با سرعت برانند و سپس در زیر دوربین ها سرعت را کاهش دهند، بدانند از لحظه عبور خودرو از زیر دوربین میزان سرعت و عکس خودرو در سامانه ثبت و به محض عبور از دوربین بعدی میزان سرعت طی شده محاسبه و در صورت تخطی از سرعت مجاز تخلف ثبت و اعمال قانون الکترونیکی صورت می گیرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیل سیل شیراز شیراز خبرگزاری شبستان مسافران نوروزی سیلاب گلستان خسارت سیلاب ثبت تخلفات رانندگی تخلفات تخلفات رانندگی شورای همکاری خلیج فارس کهنوج جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار مهر، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیک در سایر محورها، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) ترافیک همچنان سنگین است.

آخرین وضعیت جوی آب و هوا، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش باران است.

کد خبر 6094872 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور