Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:52:53 GMT

تخلیه روستاهای شرق شیراز موقتی و برای رفع خطر جانی بود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۴۹۱

تخلیه روستاهای شرق شیراز موقتی و برای رفع خطر جانی بود

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس تاکید کرد که تخلیه برخی روستاهای شرق شهر شیراز جنبه پیشگیرانه داشته است و دائمی نیست. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی امور روستایی و شوراهای استانداری فارس سید کمال پاک فطرت با اشاره به تخلیه برخی از روستاها در پی حادثه دیروز در شیراز اظهار داشت: تخلیه روستاهای ماه فیروزان و کوشکک که در شرق شهر شیراز قرار دارند با هدف پیشگیری از بروز خسارت‌های جانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روستاهای مذکور حد فاصل شیراز و دریاچه مهارلو واقع شده‌اند گفت: تا این لحظه هیچگونه مشکلی به واسطه بارندگی‌ها در روستاهای استان گزارش نشده است. 

10 دستگاه اتوبوس برای تخلیه روستاهای «ماه فیروزان» و «کوشکک» اعزام شدروستاهای پایین دست رودخانه خشک شیراز تخلیه شدندروستاهای دورود در محاصره سیل قرار گرفت؛ پل ارتباطی روستای کول‌آباد تخریب شد

پاک فطرت افزود: با وجود بارش‌ها نسبتاً سنگین در شهرستان‌هایی مانند سپیدان و ممسنی هیچ یک از روستاها مشکلی ندارند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس بیان کرد: آبگرفتگی معابر روستایی امر طبیعی است و با سیل تفاوت دارد.

انتهای پیام/ ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد