Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:00:53 GMT

مشکلی برای توزیع گوشت مرغ در کرمان نداریم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۱۲۷۵

مشکلی برای توزیع گوشت مرغ در کرمان نداریم

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه مشکلی از نظر گوشت مرغ در کرمان نداریم و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلو گوشت مرغ گرم وارد بازار کردیم گفت: به دنبال این هستیم تا دست واسطه‌ها و دلالان از این بازار کوتاه شود. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عباس سعیدی صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان در سال 98 که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه انبارهای غله کرمان مشکلاتی داشت که نمی‌شد از قبل در آن ذخیره‌ای موجود باشد اظهار داشت: در حال حاضر این انبارها به‌روز شده‌اند و ‌توان ذخیره‌سازی شکر و برنج تا 20 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی را در این انبارها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار و 846 تن ذخیره شکر استان کرمان  است که هزینه 3 هزار و 590 تن آن واریز شده است گفت: بارگیری شکر با مشکل برخورد کرده بود که این مسئله باعث مشکلاتی‌ در استان شده بود اما تاکنون حدود 3 هزار و 100 تن توزیع  و یک هزار و 355 تن دیگر نیز در نوبت بارگیری است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه باید ‌جلسه‌ای با افرادی که حواله شکر را دریافت می‌کنند گذاشته شود بیان کرد: این افراد باید توجه داشته باشند که تنها پولی که واریز می‌کنند کافی نیست و باید پیگیری کنند تا شکر به استان کرمان برسد.

وی با بیان اینکه مشکلی از نظر گوشت مرغ در کرمان نداریم و بیش از 2 میلیون و 500 هزار کیلو گوشت مرغ گرم وارد بازار کردیم که این میزان می‌تواند نیاز دو ماه استان را تامین کند گفت: برنامه‌ریزی شده است که جوجه‌ریزی دوباره انجام شود و مرغداران که سویای دولتی دریافت می‌کنند حق ندارند مرغ را بیشتر 11 هزار و 500 تومان بفروش برسانند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دنبال این هستیم تا دست واسطه‌ها و دلالان از این بازار کوتاه شود بیان کرد: سویا فقط به مرغداری‌هایی که دارای کد هستند تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه 360 تن گوشت قرمز از ابتدای بهمن تا شب عید در استان توزیع شده است گفت: 9 هزار و 700 تن دامی که از کشور رمانی و از طریق بندر چاربهار وارد شده بود در آنجا کشتار شده است که حدود 4 تن آن در شهرستان‌ها و مابقی آن در شهر کرمان توزیع شد.

سعیدی با اشاره به اینکه همچنین مقرر شد که 5 هزار راس دام زنده نیز با نظارت اداه کل دامپزشکی به استان کرمان اختصاص داده شود تا بتوانیم نیاز بازار استان را تامین کنیم افزود: سهمیه ‌زیادی به استان ‌کرمان اختصاص داده نمی‌شود و افرادی را به‌دنبال تهیه دام زنده فرستادیم با گذشت چند ماه هنوز موفق به دریافت ارز نشده‌اند.

وی با بیان اینکه ممکن است گوشت‌های گرم وکیوم شده کیفیت مناسبی نداشته باشند بیان کرد: به همین دلیل به‌دنبال وارد کردن این گوشت‌ها نیستیم و بیشتر به‌دنبال گوشت یخ‌زده و گوشت گرم و ‌دام زنده هستیم و سهمیه‌ای که به استان کرمان‌داده شده روزانه 2هزار تن است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی: تولید گوشت مرغ در کشور 15 برابر شدخط و نشان تعزیرات حکومتی استان کرمان به با‌زاریان برای افزایش قیمت‌ها

در این جلسه مهدی بنی‌اسد مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه سال گذشته  هزار و 300 تن گوشت در ایام عید وارد بازار شد در حالیکه ‌کل ‌گوشت مرغی که سال 97 توزیع شد هزار و 400 تن بوده اظهار داشت: سال 98 تاکنون 120 تن گوشت مرغ در بازار توزیع شده‌است و مقدار برآورد شده استان کرمان تاکنون فرستاده نشده است.

رضا محمدحسینی مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه در ‌شهرستان کرمان 431 تن پرتقال تاکنون وارد شده است و در حال توزیع است اظهار داشت: از جهادکشاورزی در خواست کردیم 100 تن دیگر پرتقال برای کرمان اختصاص داده شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه 210 تن سیب درختی برای شهرستان کرمان اختصاص داده شده است عنوان کرد: برای بخش‌های شهرستان کرمان 67 تن‌ پرتقال و 46 تن سیب درختی اختصاص داده شده است و شهرستان کرمان 68 درصد ذخیره میوه استان را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟