Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حادثه وقوع سیل و خسارت های وسیع به منازل و زمین های کشاورزی جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در‌ پی بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل روز گذشته در شهرهای پلدختر و معمولان و همچنین شکسته شدن پل‌های ارتباطی بسیاری از این مناطق و رانش زمین در شهرستان معمولان و مسدود شدن جاده پلدختر-خرم آباد در این مسیر مشکلات بسیاری برای مردم این مناطق ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در پی این‌مشکلات جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر در محل فرمانداری این شهرستان با حضور برخی از مسئولان برگزار شد.

در این جلسه سیروس ابراهیمی نماینده ویژه استاندار لرستان در پاسخ به درخواست رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر مبنی بر نجات جان ۲ مادر گرفتار در سیل معمولان گفت: کاری از دست ستاد بحران ساخته نیست.

ابراهیمی افزود: اداره بهداشت و درمان خودش باید برای نجات جان این ۲ مادر باردار اقدام کند چرا که امکان پرواز بالگرد وجود ندارد و کاری از دست ستاد بحران ساخته نیست.

این در حالی است که بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر در این جلسه تقاضای کمک برای نجات جان ۲ زن باردار را داشت و گفت: باید راهی پیدا شود که ما بتوانیم نیروهای اورژانس را به این مناطق اعزام کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بهداشت و درمان زمین سیل شبکه بهداشت و درمان کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ستاد همچنین به عشایر توصیه کرد با توجه به احتمال طوفان در مناطق ییلاقی از تردد و کوچ تا صاف شدن و پایداری هوا خودداری کنند.
در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه‌های عضو آمادگی خود را برای امداد و خدمات رسانی در هشدار روز‌های اخیر اعلام کردند.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد، از صبح فردا ۱۳ اردیبهشت، باران استان را فرا می‌گیرد.
 این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.
بارش شدید باران، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن دره‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز شدن سد‌ها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر از پیامد‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود