Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام کیانی با اشاره به استقرار موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران اظهارکرد: این موزه با دارا بودن ۱۰ گنجینه در ۳۲۰۰ متر فضا در مسجد مقدس جمکران آماده ارائه خدمات به زائرین و نمازگزاران است. وی با اشاره به برنامه‌های نوروزی موزه دین و دنیا تصریح کرد: طرح عیدانه ای در ایام نوروز در موزه دین و دنیا برگزار می‌شود که علاقه‌مندان از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب به‌صورت یکسره می‌توانند از این موزه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: طرح معنوی ۴۰ عهد با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) که برگرفته‌شده از آیات و روایات اهل‌بیت(علیهم السلام) و سخنان رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) بوده همزمان با ایام نوروز در موزه دین و دنیا برگزار می‌شود. وی با تأکید بر برپایی سفره هفت‌سین مهدوی مزین به نام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: برپایی این سفره هفت‌سین جذابیت ویژه‌ای برای زائران به همراه داشته است. کیانی با بیان اینکه موزه دین و دنیا نخستین موزه مفهومی در جهان اسلام به شمار می‌رود، اضافه کرد: در این موزه در کنار زیبایی‌های که انسان را به وجد می‌آورد، در قالب آیات و روایات دینی نیز مردم با این موضوع آشنا و نقش مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی خواهد داشت. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا جمکران دین و دنیا موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز