Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز به سی و سومین برد فصل خود برابر واشینگتن ویزاردز دست یافت.

طرفداری - در دیدارهای صبح امروز (چهارشنبه) و از سری رقابت های بسکتبال NBA، دو تیم لس آنجلس لیکرز و واشینگتن ویزاردز، برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این تیم میزبان و رده یازدهم کنفرانس غرب بود که با نتیجه 124-106 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کنتیویوس کالدول پاپ از لیکرز با 29 امتیاز و بردلی بیل از واشینگتن با 32 امتیاز بهترین بازیکنان زمین لقب گرفتند. لیکرز با این برد به سی و سومین برد فصل خود دست یافت.

گزارش بازی

میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و توماس برایانت توانست اولین امتیازات این دیدار را به نام خود و واشینگتن ویزاردز ثبت نماید. در کوارتر اول بازی بیشتر در دست لیکرز بود و این تیم با بازی خوب جیمز و کوزما توانست به برتری 34-29 در کوارتر نخست دست یابد. در کوارتر دوم نیز برتری زردپوشان لیکرز در استادیوم استاپلس سنتر ادامه یافت و آن ها توانستند با حساب 33-27 حریف خود را شکست دهند. نیمه اول این بازی با حساب 67-56 به سود لس آنجلس لیکرز به پایان رسید.

نیمه دوم از راه می رسد و به مانند دو کوارتر قبل، باز هم برتری ازآن تیم میزبان یعنی لس آنجلس لیکرز بود. امتیازات پاپ در کنار کوزما سبب شد تا لیکرز سومین کوارتر این دیدار را با نتیجه 30-27 به سود خود به پایان برساند. کوارتر پایانی از راه می رسد و بازیکنان لس آنجلس لیکرز در کوارتر پایانی نیز بازی خوبی از خود به معرض نمایش گذاشتند تا این کوارتر را هم با برد و با نتیجه 27-23 تمام کنند. سرانجام در یک بازی برتر، لس آنجلس لیکرز با نتیجه 124 به 106 به برتری دست می یابد تا با این برد به 33 اُمین پیروزی فصل خود دست یابد. واشینگتن ویزاردز هم با این نتیجه، چهل و پنجمین باخت خود را به دست آورد تا در رتبه یازدهم منطقه کنفرانس شرق قرار می گیرد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند لس آنجلس لیکرز 53.9% 33.3% 19 56 واشینگتن ویزاردز 43.3% 18.8% 17 47 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس لس آنجلس لیکرز کالدول پاپ 29 جوال مگی 15 لبران جیمز 14 واشینگتن ویزاردز بردلی بیل 32 بابی پورتیس 7 توماس ساتورانسکی 11

جدول بسکتبال NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین

فدراسیون والیبال اوکراین با دردسری بزرگ و جدی با ملی‌پوشان این کشور مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل بازی‌های تیم ملی برای والیبال اوکراین با دردسر و مشکلی بزرگ برای فدراسیون این کشور آغاز شده و هر روز تعدادی از ملی‌پوشان اوکراینی از حضور در اردوی تیم ملی انصراف می‌دهند.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

چند روز پیش، اولگ پلوتنیتسکی که به تازگی با تیم پروجا به عنوان قهرمانی سری A1 ایتالیا رسید به کادر فنی تیم ملی اوکراین و در راس آن، رائول لوزانو اعلام کرده که برای تیم ملی بازی نمی‌کند. این بازیکن 27 ساله، خستگی و مصدومیت را دلیل انصراف از حضور در  اردوی تیم ملی عنوان کرد.

کاپیتان تیم ملی اوکراین، تنها بازیکنی نیست که تماییل به حضور در اردوهای تیم ملی ندارد و تعدادی از بازیکنانی که در لیگ اوکراین به عنوان قهرمانی رسیدند نیز نمی‌خواهند در تیم ملی باشند. همه آنها گواهی مصدومیت خود را با امضای یک دکتر به مسئولان فدراسیون  تحویل داده‌اند.

میخایلو ملنیک، رئیس فدراسیون والیبال اوکراین، این جریان را یک خرابکاری علیه والیبال کشورش می‌داند: من نمی‌توانم این جریان را برای رائول لوزانو توضیح دهم ولی تلاش می‌کنم بازیکنان خاطی را جریمه و محروم کنم. اگر بازیکنی، اردو را بدون دلیل خاصی ترک کند، قطعا محروم و باشگاه او جریمه خواهد شد.

طبق قوانین والیبال اوکراین، بازیکنان دعوت شده باید در اردو حاضر شده و با نظر پزشک معتمد فدراسیون،‌ اردو را ترک کنند. هر گونه تخلف از این قانون تا 2 سال محرومیت از فعالیت‌های ورزشی را برای بازیکن خاطی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز