Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- توان و ظرفيت شرکت هاي ايراني در صنايع پائين دستي  نفت و جايگاه ايران در توليد و تامين نفت جهاني، برپائي يک رويداد ويژه و تخصصي را مي طلبد که بر اين اساس، اولين نمايشگاه بين المللي صنايع پائين دستي نفت ايران (1st Int`l Iran Downstream Show)در تاريخ 5 تا 8 شهريورماه سال 98 که سال رونق توليد نام گذاري شده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ستاد خبري نمايشگاه بين المللي صنايع پائين دستي نفت ايران، محسن شمس، مديرعامل گروه تانا و مجري نمايشگاه ضمن اعلام اين مطلب گفت: اين رويداد در کنار ساير رويدادهاي حوزه انرژي، به ويژه نمايشگاه بين المللي صنعت گاز ايران، در تخصصي تر شدن نمايشگاه هاي صنعت نفت کشور و بهره برداري بهتر از فرصت هاي پديد آمده از برپائي اين رويدادها، نقش آفرين خواهد بود.
محسن شمس، مرکز نمايشگاه هاي بين المللي شهر آفتاب تهران را  با توجه به ساختار خوب سالن هاي نمايشگاهي و دسترسي هاي آسان، محل مناسبي براي ميزباني از رويدادهاي تخصصي برشمرد و  در خصوص ابعاد و سطح اين رويداد اظهار داشت: نمايشگاه صنايع پائين دستي نفت نظير ساير رويدادها، مسير و دوره معرفي، رشد و بلوغ خود را طي خواهد کرد وليکن به دليل اهميت صنعت نفت،  توسعه و پيشرفت حاصل شده در صنايع پائين دست کشور و جذابيت موضوع نمايشگاه، اين رويداد، جايگاه ويژه خود را خواهد داشت.
وي افزود: فضاي نمايشي پيش بيني شده براي دوره اول حداقل 10 هزار مترمربع است که تا 20 هزارمترمربع قابل افزايش است و تمرکز در اولين گام اين نمايشگاه، ارائه توانمندي ها و ظرفيت هاي داخلي در بخش توليد، صنعت، فناوري و بازرگاني و تجارت در بخش پائين دستي صنعت نفت است.
شمس گفت: گروه هاي تخصصي اين نمايشگاه زنجيره ارزش صنعت پائين دستي نفت را شامل و پيش ثبت نام نمايشگاه از اوايل ارديبهشت ماه آغاز مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولين نمايشگاه صنايع دستي نفت ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با برپایی غرفه در سالن 38 این نمایشگاه بخشی از اقدامات و محصولات متنوع خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعتی و کشاورزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 

بر اساس این گزارش، این بانک به همراه برخی از شرکت‌های تابعه با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های حمایتی خود در بخش‌های گوناگون، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر در این نمایشگاه به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است. 

مدیران بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه این بانک در این نمایشگاه ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده این بانک، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان هستند.  

شایان ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری برای ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور محسوب می شود که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت در حال برگزاری است.  

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

برگزاری گردهمایی‌های صنعت‌محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره و .... ازجمله برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود