Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:32:23 GMT

دایی: در بازی فردا مشکل کمبود بازیکن داریم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۳۸۸۷

دایی: در بازی فردا مشکل کمبود بازیکن داریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی مربی تیم فوتبال تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار کرد: ابتدا به مردم سیل زده گلستان و فارس و تمام افرادی که در سیل و مصیبت اخیر ، عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت می گویم.

وی افزود: با تبریک سال جدید، امیدوارم مردم کشورمان بدون دغدغه سال جدید را پشت سر بگذارند و در زندگی خود مشکل مالی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار علی دایی درباره بازی با نساجی هم بیان کرد: در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان داور بازیکنان تیم ما را قلع و قمع کرد و در مسابقه فردا  باید تیمی نصفه و نیمه  را به مصاف نساجی بفرستیم. نمی دانم داور بازی با نفت روی چه اساسی به تمام بازیکن های ما که  اگر یک کارت زرد دیگر می گرفتند دیدار مقابل نساجی را از دست می دادند کارت داد.

دایی ادامه داد: امید خالدی، ساموئل سارفو، معین عباسیان، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر، آرش رضاوند، امین حاج محمدی، حسین کامیاب را در اختیار نداریم اما بزرگترین مشکلمان هم غیبت علی دایی است که به ناحق در بازی با نفت مسجد سلیمان اخراج شد. با این حال روی بازیکنان جوان خود که می توانند خیلی راحت پا جای بزرگان سایپا بگذارند برای این بازی حساب کرده ایم زیرا جوانان تیم سایپا آینده فوتبال ملی ایران هستند.

مربی سایپا در پایان اظهار داشت: خوشبختانه قبل از عید بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان ما پرداخت شد. من فکر نمی کنم پولی که می خواهد برای فوتبال هزینه شود پول زیادی باشد چراکه این پول صرف شادی و نشاط جامعه می شود. ان شالله تمام تیم ها وضعیت خوبی داشته باشند چراکه ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم ها مشکل مالی دارند.

بیشتر بخوانید:

غیبت ادامه دار بازیکنان خارجی تراکتورسازی

سرخپوشان تبریزی در سالن وزنه زدند

بازیکن اسکاتلندی تراکتورسازی وارد تبریز شد

انتهای پیام/

نشست خبری محمد دایی پیش از بازی با نساجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه

بارسلونا مشکلی با جدایی قرضی استعداد برزیلی جوانش ندارد.

طرفداری | ویتور روکه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به بارسلونا پیوست. در ابتدا انتظارات زیادی از او وجود داشت، زیرا آنها یکی از با استعدادترین مهاجم های جوان برزیلی را به خدمت گرفتند.

با این حال، با نزدیک شدن به پایان فصل، می‌توان گفت که دوران حضور این بازیکن جوان در کاتالونیا طبق برنامه پیش نرفته است. به روکه به صورت پراکنده دقایق کمی بازی داده شده است، زیرا کادر مربیگری ترجیح داده در بازی‌های کلیدی از مهاجمان باتجربه‌تر استفاده کند.

علاوه بر نیاز بازیکن به زمان برای تطبیق یافتن با ترکیب تیم، رقابت شدید برای حضور در ترکیب اصلی، مسیر پیشرفت روکه را مسدود کرده است. بنابراین، گزینه خروج قرضی برای این بازیکن 19 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده در حال بررسی است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، ناپولی، لیون، نیس، سویا، منچستریونایتد و رئال بتیس تیم هایی هستند که به جذب قرضی ویتور روکه علاقه نشان داده اند.

نباید فراموش کرد که روکه قبل از امضای قرارداد با بارسلونا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و انتظار می رود در صورت خروج قرضی، دوباره باشگاه های بزرگ برای او صف بکشند. بلوگرانا بر این باور است که روکه می تواند با دقایق بازی منظم تر به دوران اوج خود بازگردد و گفته می شود که آنها مشکلی با جدایی قرضی او ندارند. با این حال، گفته شده است که بارسلونا تنها تمایل دارد روکه را در تابستان آینده به یک تیم اسپانیایی قرض دهد، زیرا آنها بر این باورند که بازی در لالیگا به او کمک می کند تا با سبک و سرعت لالیگا سازگار شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!