Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:16:32 GMT

گاز 5 روستای سیلزده خراسان شمالی قطع است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۴۸۷۳

گاز 5 روستای سیلزده خراسان شمالی قطع است

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: شکسته شدن لوله گاز در روستای گراتی اسفراین، موجب قطع گاز 4 روستای دیگر این شهرستان شده است.

حسن رضا میربلوکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شدت جریان سیلاب سبب شد لوله گاز گراتی، که از بستر رودخانه عبور داده شده، شکسته شود و اکنون با فروکش کردن سیلاب تلاش داریم تا شبکه گاز این روستاها را مجددا برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به این حادثه، اکنون علاوه بر گراتی، گاز روستاهای ابری تپه، پنجه بینی، کلاته سنجر و حاتم خان نیز قطع است که باید برای وصل گاز این روستاها منتظر کاهش شدت سیلاب در این منطقه باشیم.
میربلوکی افزود: 200 خانوار در این روستاها زندگی می کنند که برای تأمین سوخت مورد نیاز آنها، تا قبل از برقراری گاز، با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هماهنگی شده است.
وی گفت: بارندگی و سیلاب های چند روز اخیر 10 میلیارد ریال به شبکه گازرسانی خراسان شمالی خسارت وارد کرده است که این رقم با استفاده از منابع داخلی شرکت گاز، از ردیف بازسازی و مقاوم سازی شبکه و تأسیسات گاز تأمین می شود.
شاخص بهره مندی از گاز در شهرهای خراسان شمالی 100 درصد و در نواحی روستایی این استان 98.5 درصد است.
بر اساس سرشماری سال 95، استان خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در روستاها زندگی می کنند.
ب/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل قطع گاز خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود