Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:56:11 GMT

بیش از 35 تیم پزشکی به سیل زدگان خدمات ارائه می کنند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۵۷۱۳

بیش از 35 تیم پزشکی به سیل زدگان خدمات ارائه می کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیش از 35 تیم ثابت و سیار به سیل زدگان خدمات سلامت ارایه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل درباره اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان درسیل اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در شهرهای گنبد ،آق قلا و گمیشان بیش از 35 تیم ثابت و سیارسلامت در منطقه مستقر شده و خدمات بهداشتی و درمانی  را به سیل زدگان ارایه می کنند

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 5 هزار 965 ویزیت رایگان حادثه دیدگان توسط تیم های سلامت صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه با اقداماتی انجام شده تاکنون هیچ مورد بیماری واگیردار،عفونی و التور (وبا) گزارش نشده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تشکر از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در کمک رسانی و احداث بیمارستان های صحرایی تصریح کرد:خوشبختانه در حال حاضرکمبودی در خصوص تامین دارو و نیروی متخصص نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه برای حفاظت از مادران باردار تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است، گفت: بیش از 132 مادر باردار در کمپ ها اسکان داده شده اند و ده نفر آنها به سلامت وضع حمل کردند.

فاضل در بخش دیگر از سخنان خود در حوزه درمان گفت: تاکنون106 ماموریت اورژانس فوریت و حوادث پیش بیمارستانی و 13 ماموریت اورژانس هوایی انجام شده است که این ماموریت ها بلاخص در نجات جان مادران باردارپرخطرنقش ارزنده ای داشته اند.

فاضل با برشمردن بازدید های مستمر از مناطق سیل زده وحضور وزیرمحترم بهداشت ،معاون درمان وزارت متبوع، رییس اورژانس کشور و سایرمسوولین وزارتی، افزود: حوزه سلامت کشور و استان تا پایان کار در کنار حادثه دیدگان هست و خدمات تخصصی سلامت را ارایه خواهد کرد.

وی در تامین داروی مورد نیاز مناطق سیل زده نیز گفت :16 تیم داروسازی، توزیع دارو در این مناطق را بعهده دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: :توزیع نیروهای تخصصی سلامت در مناطق سیل زده انجام شده است و نیروها از پزشک متخصص گرفته تا بهورزان گرانقدر در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»