Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران گفت که 7 میلیون و 423 هزار و 510 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیف الله فرزانه  در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی مازندران در ساری افزود : ثبت این تعداد مسافر مربوط به 27 اسفند سال 97 تا 6 فرودین 98 است که نسبت به مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در این همین مدت پنج میلیون و329 هزار و 614 مسافر و گردشگر از جاذبه های گردشگری و فرهنگی بازدید کردند و گفت: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

دبیر اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از این تعداد 84 هزار و 228 نفر بازدید کننده داخلی  و 387 نفر بازدید کننده خارجی بوده اند .

فرزانه شمار بازدید کنندگان از موزه های استان را 68 هزار و 852 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 370 نفر گردشگر خارجی بوده اند.

وی تصریح کرد: در همین مدت 377 هزار و 910 گردشگر و مسافر اماکن مذهبی و متبرکه استان زیارت کردند.

فرزانه گفت: از 27 اسفند تا روز گذشته 813 هزار و 395 گردشگر و مسافر از روستاهای مازندران بازدید کردند.

دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران ادامه داد: در همین مدت یک میلیون و 356 هزار و 128 گردشگر در روستاهای مازندران اقامت کردند.


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جاذبه های گردشگری ستاد تسهیلات سفر مسافران نوروزی موزه مازندران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی

دریافت 14 MB کد خبر 6093387

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است