Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:25:46 GMT

سرعت باد در خراسان جنوبی به 72 کیلومتر رسید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۶۲۹۴

سرعت باد در خراسان جنوبی به 72 کیلومتر رسید

بیرجند - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: سرعت وزش باد در برخی مناطق استان مانند حاجی آباد زیرکوه از مرز 72 کیلومتر بر ساعت گذشت.

علیرضا خندان رو عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی های هواشناسی در 24 ساعت گذشته بیانگر وزش باد شدید در برخی نقاط استان بود که پایگاه هواسنجی در ساعات گذشته سرعت 60 کیلومتر بر ساعت وزش باد در بیرجند مرکز استان را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نقشه های هواشناسی در 24 ساعت آینده بیانگر آسمان کمی تا نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید است و کاهش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده از دیگر پیش بینی ها است.
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: وضعیت بارش ها به صورت موقت تا فردا بعد از ظهر (پنجشنبه) پراکنده است اما از فرداشب اوج بارش های رگباری را با شدت کمتر در منطقه خواهیم داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از قطع برق قسمتی از شهر حاجی آباد زیرکوه بر اثر توفان در عصر امروز خبر داد و گفت: قطعی برق در کمترین زمان ممکن برطرف شد و اکنون مشکلی وجود ندارد.
سید ابوالحسن میرجلیلی بیان کرد: بارش رگباری باران در برخی نقاط استان موجب جاری شدن روان آب شده اما خسارتی از بارندگی های امروز تاکنون گزارش نشده است.
وی افزود: امیدواریم با رعایت همه جانبه مردم و مسافران نوروزی شاهد وقایع ناگوار در استان نباشیم.
به گزارش ایرنا هواشناسی استان روز گذشته از شدت بارندگی ها در خراسان جنوبی خبر داده بود و براساس این اخطاریه ها 83 تیم عملیاتی و امدادی از اوایل هفته جاری با دستور استاندار خراسان جنوبی در این استان آماده باش کامل هستند.
3215*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث وزش باد بارندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد