Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:40:12 GMT

هیچ خطری کلانشهر اهواز را تهدید نمی کند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۶۶۹۲

هیچ خطری کلانشهر اهواز را تهدید نمی کند

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در گفت و گوی زنده با شبکه خبر در محل رودخانه کارون اظهار داشت: ظرفیت خالی مخازن استان بیش از سه میلیارد و 709 میلیون مترمکعب بوده که به یک میلیارد و 600 میلیون مترمکعب کاهش پیدا کرده است.
وی افزایش خروجی سدها و رودخانه های استان را به صورت پلکانی بیان کرد و ادامه داد: تاکنون مدیریت و کنترل به خوبی صورت گرفته و روند موجود باید به همین منوال ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در حوزه مارون 60 تا 70 میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره داریم.

*نماینده مردم اهواز: برخی بحث‌ ها درباره سیل مبنای واقعی ندارند
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو با صدا و سیمای مرکز خوزستان در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای مقابله با سیلاب، گفت: رسیدگی به مشکلات در این خصوص به طور مستمر در حال پیگیری هستند و امید است با تمهیداتی که در نظر گرفته شده مشکلات به حداقل برسد و این وضعیت را پشت سر بگذاریم.
همایون یوسفی افزود: مدیریت مخازن سدهای استان نیز به منظور کنترل خروجی سدها انجام شده و همچنین پیش از این ظرفیت ‌های مناسبی برای ذخیره‌ سازی آب ایجاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید ضمن رعایت آرامش، احتیاط لازم را به عمل آورند ، ادامه داد: در مسیرهایی که احتمال خطر وجود دارد و همچنین اطراف سواحل از توقف غیرضروری خودداری کنند.
عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با حفظ آرامش در جهت عبور از بحران همکاری های بین بخشی صورت گیرد تا از منابع آب ذخیره شده برای استان به منظور رونق بیشتر خوزستان در آینده استفاده شود.
9931/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل مجلس شورای اسلامی نماینده مردم استان اهواز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد