Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:12:05 GMT

عده ای از رنج مردم استفاده سیاسی نکنند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۹۳۷

عده ای از رنج مردم استفاده سیاسی نکنند

دستغیب گفت: برخی با اظهارات مغرضانه تلاش می کنند از آب گل آلود شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند بنابراین از زنج مردم استفاده سیاسی نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیداحمدرضا دستغیب» امروز (چهارشنبه 7 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سیل اخیر شیراز گفت: حادثه فاجعه باری در شیراز رقم خورد که منجر به درگذشت جمعی از هم وطنان و شهروندان شد بنابراین بررسی علل آن و برخورد با این علل به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در آینده ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر با اشاره به تشکیل «کمیته ویژه حقیقت یاب» با حضور پنج عضو شورا یک روز پس از حادثه بریا بررسی علت حادثه، بیان کرد: اظهار نظر در مورد علت حادثه کار ساده ای نیست بنابراین تیم های کارشناسی از شهرداری و استانداری، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی منابع طبیعی، دانشگاه های شیراز و وزارت راه و شهرسازی و مهندسان مشاور فراخوانده شده اند تا با بررسی ابعاد موضوع، نظر کارشناسی خود را به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز ارائه کنند.

 

وی با انتقاد از برخی اظهارات درخصوص علل حادثه سیل دروازه قرآن افزود: برخی افراد مسئول و غیر مسئول در لحظه بروز سیل اظهارات شتابزده ای داشتند که هیچ مبنای علمی و قضایی ندارد، برخی با اظهارات مغرضانه تلاش  می کنند از آب گل آلود سیل شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند.

 

دستغیب با تقدیر از تلاش همه کارکنان و مدیران شهرداری و دیگر دستگاههای امدادی و نظامی که در حین حادثه حضور داشتند، عنوان کرد: موضوع سیل شیراز باید در سه مقطع قبل از بروز سیل، حین سیل و بعد از ان مورد بررسی و مداقه کارشناسان قرار بگیرد.

 

رئیس شورای شهر با بیان اینکه شورای شهر شیراز از انتقاد منصفانه استقبال می کند، افزود: اجازه نخواهیم حقی از مردم ضایع شود و با هر کس در انجام ماموریت خود قصور داشته باشد، برخورد کرده و به مردم معرفی خواهیم کرد اما این نباید به فرصتی برای اغراض سیاسی افراد ورشکسته منجر شود.

 

نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می رسد برخی از افرادی که در انتخابات های گذشته شکست سنگینی خوردند و دست خود را از صندلی های سبز مجلس کوتاه می بینند، در آستانه انتخابات سال ۹۸ خون مردم مظلوم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار داده اند.

 

عضو فراکسیون امید شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: بین مسئولان استان و شهری، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای رسیدن به نتیجه ای مشخص از علت سیل همدلی و همراهی وجود دارد و با اظهارات مغرضانه سیاسی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب شیراز خبرگزاری شبستان سیل شیراز دولت ارتش نوروز کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب شورای شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس

شماری از فعالان مدنی و مردم ترکیه اعتراض خود به اظهارات شهردار استانبول علیه مقاومت حماس را در متروی این شهر با انتشار پوستر و پرچم به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، واکنش‌ها در ترکیه به اظهارات هفته پیش شهردار استانبول اکرم امام‌اوغلو علیه جنبش مقاومت حماس ادامه دارد.

در همین راستا، از دیروز شماری از مردم ترکیه و فعالان مدنی، با انتشار و نصب پوسترها و پرچم‌های ترکیه و فلسطین در متروی استانبول اعتراض خود به اظهارات شهردار را نشان دادند.

روی این پوسترها عباراتی در حمایت از مقاومت فلسطین و حماس و رد اظهارات شهردار استانبول درج شده است.

امام‌اوغلو وابسته به حزب اصلی اپوزیسیون جمهوری‌خواه خلق (CHP)، هفته پیش به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود که «حماس حمله‌ای را در اسرائیل انجام داد که ما عمیقاً از آن متأسفیم. هر ساختار سازمان‌یافته‌ای که دست به اقدامات تروریستی بزند و مردم را به طور دسته‌جمعی بکشد، از نظر ما یک سازمان تروریستی محسوب می‌شود».

هرچند که هنوز رئیس‌جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان به این اظهارات شهردار استانبول واکنش نشان نداده، اما حزب حاکم ترکیه عدالت و توسعه و متحد ملی‌گرای آن به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • خجالت بکشید!
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم