Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد توافق‌نامه با منشا منتشر خواهد شد تا ابهامات برطرف شود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی گادوین منشأ مطالبی جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌شود. در این ارتباط لازم است این نکته ذکر گردد که با توجه به در پیش بودن دربی و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران و این بازیکن، متن توافق فسخ قرارداد بین دو طرف بعد از بازی روز شنبه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند به نظر می‌رسد، این اظهارات غیر فنی، با هدف قرار گرفتن هواداران و باشگاه صورت می‌گیرد که البته این اتفاق با درایت هواداران روی نخواهد داد.

درباره جدایی گادوین منشأ همه موارد قبل از این، شفاف مطرح شده و تنها برای یادآوری لازم است مطرح کنیم که منشأ از نظر فنی نتوانست نظر سرمربی تیم را تأمین کند و با توجه به تفاوت شرایط برای بازی در تیمی چون پرسپولیس که ظرفیت‌های خاص فنی، روانی و شخصیتی را طلب می‌کند، این مهاجم به قدری افت کرده بود که برانکو ایوانکوویچ اعلام داشت در صورت ادامه حضور در پرسپولیس نمی‌تواند با تیم اصلی تمرین کند و باید تمرینات خود را در تیم‌های پایه دنبال نماید. از این رو باشگاه با توجه به شرایط موجود، موضوع فسخ قرارداد را در دستور کار قرار داد.

اما متأسفانه کیفیت این بازیکن در حدی نبود که باشگاهی برای جذب وی با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شود و در نهایت او طی توافقی که صورت گرفت، بازیکن آزاد شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین تکرار می‌شود، توافقی برای پیوستن یا نپیوستن او به تیم خاصی صورت نگرفت. از سوی دیگر از نظر حقوقی هر شرطی بعد فسخ همکاری، بی معنی تلقی می‌شود چون بازیکن از قید هر قراردادی آزاد می‌گردد.

باشگاه در واقع شرایطی را برای حضور وی در تیمی خاص نپذیرفت بلکه وی به دلیل مسائل فنی از سوی سرمربی کنار گذاشته شد و هیچ باشگاهی هم حاضر به پرداخت هزینه برای دریافت رضایت نامه وی نشد تا در نهایت تنها گزینه پیش رو فسخ قرارداد باشد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال دربی گادوین منشا پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود