Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است برخی با اظهارات مغرضانه تلاش می‌کنند از آب گل آلود شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به حادثه سیل اخیر شیراز گفت: حادثه فاجعه باری در شیراز رقم خورد که منجر به درگذشت جمعی از هم‌وطنان و شهروندان شد لذا بررسی علل آن و برخورد با این علل به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در آینده ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای اسلامی شهر شیراز، «کمیته ویژه حقیقت یاب» با حضور ۵ عضو شورا تشکیل داده که یک روز پس از حادثه در حال بررسی علت موضوع است.

دستغیب ادامه داد: اظهار نظر در مورد علت حادثه کار ساده‌ای نیست بنابراین تیم‌های کارشناسی از شهرداری و استانداری، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی منابع طبیعی، دانشگاه‌های شیراز و وزارت راه و شهرسازی و مهندسان مشاور فراخوانده شده‌اند تا با بررسی ابعاد موضوع، نظر کارشناسی خود را به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز ارائه کنند.

وی با انتقاد از برخی اظهارات درخصوص علل حادثه سیل دروازه قرآن گفت: برخی افراد مسؤول و غیر مسؤول در لحظه بروز سیل اظهارات شتابزده‌ای داشتند که هیچ مبنای علمی و قضایی ندارد.

دستغیب تصریح کرد: برخی با اظهارات مغرضانه تلاش می‌کنند از آب گل آلود سیل شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند.

رئیس شورای شهر شیراز با تقدیر از تلاش همه کارکنان و مدیران شهرداری و دیگر دستگاه‌های امدادی و نظامی که در حین حادثه حضور داشتند، گفت: موضوع سیل شیراز باید در سه مقطع قبل از بروز سیل، حین سیل و بعد از آن مورد بررسی و‌مداقه کارشناسان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر شیراز از انتقاد منصفانه استقبال می‌کند، افزود: اجازه نخواهیم داد حقی از مردم ضایع شود و با هر کس در انجام ماموریت خود قصور داشته باشد، برخورد کرده و به مردم معرفی خواهیم کرد، اما این نباید به فرصتی برای اغراض سیاسی افراد ورشکسته منجر شود.

نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از افرادی که در انتخابات‌های گذشته شکست سنگینی خوردند و دست خود را از صندلی‌های سبز مجلس کوتاه می‌بینند، در آستانه انتخابات سال ۹۸ خون مردم مظلوم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار داده‌اند.

عضو فراکسیون امید شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بین مسؤولان استان و شهری، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای رسیدن به نتیجه‌ای مشخص از علت سیل همدلی و همراهی وجود دارد و با اظهارات مغرضانه سیاسی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس هشتم اظهار امیدواری کرد که کمیته حقیقت یاب شورای اسلامی شهر شیراز در فرصت زمان مناسب نظرات کارشناسی را به صحن علنی شورای شهر ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان از همراهی و همکاری استاندار و همه نیرو‌های اجرایی و خدمات شهری شهرداری و امدادی، آتش‌نشانی، ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، گروه‌های مردمی از جمله تیم آفرود شیراز، سمن‌ها و جرثقیل‌داران، یاوران شورای شهر، متولیان اماکن مذهبی، مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های برق، اب، مخابرات، نمایشگاه بین‌المللی فارس قدردانی کرد.
انتهای پیام/م

تشکیل «کمیته ویژه حقیقت یاب»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر اخبار سیاسی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند