Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مرادی دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: همانطور که در گذشته هم بسیار گفته شده است، سخنان حضرت آقا به هیچ وجه نیاز به رویکرد تدوینی ندارد، باید آن ها را عملیاتی کرده و مسئله را به سمت تبیین بیانیه ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه مخاطبان اصلی بیانیه که طیف جوانان و مسئولین هستند، ادامه داد: اساسی ترین حرف نو در این بیانیه، تاکید بر نقش جوانان و اسلام ویژه ای بود که مقام معظم رهبری به آن ها اشاره کردند، برداشت مهم از این سخنان، راهکار مشکلات کشور در برهه کنونی در جوانگرایی و در اختیار قرار دادن زمینه در سیستم مدیریتی کشور به جوانان است.

جوانان فراتر از چهار چوب بندی های سیاسی عمل کنند

مرادی با توجه به مخاطب دوم این بیانیه تصریح کرد: نهادها و سازمان‌هایی که مخاطب این بیانیه هستند باید به ازای گرفتن همایش و چاپ پوسترهای مختلف، به آینده عملیاتی تر نگاه کرده و دستور کار خود را از این سخنان استخراج کنند، به عنوان مثال مجلس شورای اسلامی به دلیل ضعف کارشناسی و عدم وجود توان راهبردی باید جایگاه  خود را مورد ارزیابی قرار داده و آن را از نو باز خوانی کند، همچنین  قوه قضاییه و قوه مجریه و به طور کلی همه سازمان های نظام  باید به همین ترتیب عمل کنند.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به جوانان انقلابی تاکید کرد: جوانان آتش به اختیار و فعال هوادار نظام می‌بایست فراتر از چهارچوب بندی های سیاسی و تصمیمات حاکمیتی، نقش جداگانه ایی برای خود درنظر گرفته و وارد میدان شوند، نقش این قشر از جامعه باید بسیار متفاوت بوده و فراتر از نظام حاکمیتی تعریف شود؛ همانطور که در دفاع مقدس چنین اتفاقی افتاد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گام دوم انقلاب اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است