Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:56:55 GMT

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات نوروزی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۲۳۶۳

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن حسن خانی، با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی عمار، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس آگاهی ناجا مبارزه با جرایم خشن است که در این خصوص برخورد قاطع و سریع مورد تاکید است.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه ریزی و تلاش مأموران پلیس آگاهی سراسر کشور، شاهد کاهش بیش از ۲۰ درصد جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات سال ۹۸ نسبت به سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی ناجا با با بیان اینکه همچنین در این بازه زمانی کشفیات جرایم خشن در سطح کشور ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: جرایم خشن شامل قتل عمد، آدم ربایی و تجاوز به عنف می‌باشد که کارآگاهان پلیس آگاهی به طور جدی مبارزه با این جرایم و تلاش برای دستگیری عناصر اصلی و سازمان یافته را در دستور کاری خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها به عنوان مجموعه‌ای که تأمین کننده امنیت و آرامش مردم است، آمادگی برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، تاکید کرد: سرعت، دقت عمل در پیگیری و پی جویی کشف جرایم از طریق روش‌های علمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کد خبر 4577403

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری