Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه جوانان متحد اسلامی(حزب بیداری اسلامی) در راستای اقدام وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن منطقه جولان اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.

«سران جبهه کفر و نفاق پس از شکست های متوالی سربازان و مزدورانشان در منطقه غرب آسیا خصوصاً کشورهای سوریه و عراق به این نتیجه رسیده اند که خود به میدان بیایند و برای تداوم تجاوزاتشان تدابیر جدید بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل را نادیده گرفته و باور ندارند که در قرآن کریم آمده است: جاءالحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا.

با امضای به رسمیت شناختن حق حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهور منفور آمریکا بخشی از برنامه معامله قرن رونمایی و عملیاتی شد، اما این مسئله برای جبهه حق تنها باز شدن عرصه جدید در برابر دولت متخاصم و حامی تروریسم بین المللی آمریکاست. آنها هنوز متوجه این امر نیستند که جهاد در اسلام حد و مرز نمی شناسد و جان و مال مسلمانان و مرزهای کشورهای اسلامی برای امت واحده اسلامی یکسان است، همانطور که فلسطین اولویت اول جهان اسلام است، کشورهای یمن، سوریه، عراق و دیگر بلاد اسلامی هم دارای اولویت واحدند.

دخالت در امور کشورهای اسلامی روز به روز فزون تر و عیان گردیده است و در این میان تجاوزات نظامی و اشغال با رویکردهای جدید فرهنگی و اقتصادی همراه گردیده است. جولان اشغالی علاوه بر اهمیت استراتژیک برای کشور سوریه، دسترسی به مرزهای لبنان و اردن را آسان می نماید و به لحاظ ژئوپلتیک و ژئواکونومیکی نیز دارای اهمیت ویژه ای است. خاک حاصلخیز برای کشاورزی، هوای مطلوب برای دامپروری و تسلط به منابع آبی، این منطقه را از اهمیت فوق العاده ای برخوردار کرده است چراکه منطقه جولان اشغالی سرچشمه منابع آبی مناطق مجاور محسوب می گردد.

تحرکات اقتصادی صهیونیست ها، گویای وجود منابع عظیم نفتی در این منطقه است، از سوی دیگر پروژه اسکان یهودیان در این محل علاوه بر تسلط کامل بر منابع طبیعی نشان از تغییر هویت فرهنگی و ایجاد شکاف بین محور مقاومت به لحاظ قومی، نژادی و مذهبی را به نوبه خود دنبال می کند.

جامعه جوانان متحد اسلامی ضمن محکوم نمودن به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم غاصب صهیونیستی بر جولان اشغالی توسط دولت آمریکا از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می خواهد ضمن هم آوایی در راستای محکوم نمودن این اقدام غیرقانونی و غیر دیپلماتیک با تشکیل شورای حقوقی توسط کشورهای اسلامی این موضوع را دنبال و به صحن علنی سازمان ملل کشانده و با دیپلماسی فعال، اجماع جهانی علیه این موضوع را پیگیری نماید.

جامعه جوانان متحد اسلامی از همه مسئولین محترم مراکز اسلامی، علماء، اندیشمندان جهان اسلام، احزاب اسلامی و مجاهدان راه حق دعوت می نماید تا این موضوع را با قوت و خردجمعی پیگیری نمایند و واکنش های لازم را در اعتراض به این اقدام وقیحانه بعمل آورند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد

قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی گفت: اعتراض دانشجویان در کشورهای مختلف علیه سیاستهای جنگ طلبانه و ضدبشری به یک جنبش دانشجویی و دانشگاهی بین المللی تبدیل شده که ظرفیت جهانی شدن را دارد. - اخبار سیاسی -

حسن فارسی قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خیزش جهانی دانشجویان به‌ خصوص در کشورهای غربی و آمریکا علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه اظهار داشت: پس از گذشت بیش از 200 روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کودک کشی این رژیم جنایتکار که منجر به شهادت رسیدن بیش از 34 هزار نفر در غزه شد شاهد بیداری وجدان عدالتخواه جهانی به ویژه  قشر نخبگان و دانشجویان در کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا و اروپا هستیم و آنها با برگزاری تجمعات اعتراض آمیزی خواستار توقف جنایت در غزه و همچنین تغییر سیاستهای آمریکا در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: اعتراضات دانشگاهیان که از 9 روز پیش و از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، امروز به دیگر دانشگاه‌ها نیز کشیده شده و دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی کشورهای اروپایی خواهان توقف جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه هستند. شدت ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باعث به ستوه آمدن نسل جوان و دانشجویان در کشورهای غربی که محصور در مادیات هستند نیز شده و آنها را  به دور از مصلحت اندیشی سیاسی و اقتصادی به میدان آورده است. این موضوع در جامعه مهمترین حامی این رژیم یعنی آمریکا، نیز قابل مشاهده است.

قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی افزود: ازسوی دیگر در روزهای گذشته شاهد تصاویری از برخورد خشن و به دور از انسانی پلیس ضد شورش و گارد ملی ارتش آمریکا در برخورد با دانشجویان بودیم. همه دنیا دیدند که مدعیان دموکراسی و حقوق بشر با زیر پا گذاشتن قوانین و با ورود نیروهای نظامی به محوطه دانشگاه ها، چگونه با دانشجویان و اساتید دانشگاه که بدون سلاح و با دست خالی تنها برای بیان عقاید خود تجمع کرده بودند، برخورد کردند.

فارسی گفت: اعتراض دانشجویان در کشورهای مختلف علیه سیاست های جنگ طلبانه و ضدبشری به یک جنبش دانشجویی و دانشگاهی بین المللی تبدیل شده که ظرفیت جهانی شدن را دارد. قطعا همراهی دانشگاهیان ایران اسلامی با این خروش که خود از پیش‌قراولان مبارزه با رژیم اشغالگر قدس هستند، قابل توجه و با اهمیت است.

این استاد دانشگاه یادآور شد: اکنون که شاهد افول هژمونی نظام سلطه و خیزش ضد صهیونیستی دانشگاهیان هستیم، لازم است دانشجویان و دانشگاهیان کشورهای مسلمان نیز به رسالت انسانی خود عمل کرده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را ماموریت اصلی خود بدانند و در این راستا در صف نخست این جنبش عدالتخواهانه قرار گیرند.

قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی اضافه کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی در سراسر کشور نیز ضمن محکوم کردن جنایتهای رژیم صهیونیستی، همراه با دیگر دانشگاهیان ایران اسلامی با این جنبش جهانی همراه خواهند بود و ان شاالله به زودی شاهد افول هرچه سریعتر این رژیم و آزادی فلسطین اشغالی باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان