Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@19:04:49 GMT

طرح شوم رژیم صهیونیستی برای جولان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۰۷۳

طرح شوم رژیم صهیونیستی برای جولان

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، یک مقام صهیونیست از طرحی خبر داد که بر اساس آن رژیم صهیونیستی قصد دارد طی سال‌های آتی شمار شهرک‌نشینان در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه را ۳ برابر کند تا بدین ترتیب بیشتر ساکنان این منطقه را صهیونیست‌ها تشکیل دهند.

«دیمی ابارتسیف» شهردار شهرک کاتسرین در جولان اشغالی گفت که طی سال‌های آتی تعداد ساکنان بلندی‌های جولان اشغالی به ۱۵۰ هزار نفر خواهد رسید که این بدان معناست که تعداد شهرک‌نشینان صهیونیست در این مناطق به ۱۰۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و تعداد دروزی‌ها این منطقه به ۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابارتسیف گفت که اقدام آمریکا در به‌رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر این منطقه باعث ایجاد افق‌های نوین برای سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در این منطقه خواهد شد و طرح تغییر ترکیب جمعیتی بلندی‌های جولان طی ۱۰ تا ۱۵ سال آینده اجرایی می‌شود.

در حال حاضر حدود ۴۰ هزار نفر در بلندی‌های جولان اشغالی ساکن هستند که ۵۰ درصد آن‌ها را دروزی‌ها تشکیل می‌دهند و خود را شهروندان سوریه می‌دانند.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با امضای فرمانی، ادعای حاکمیت صهیونیست‌ها بر جولان اشغالی را به رسمیت شناخت.

ترامپ در حالی این فرمان را امضاء کرد که بلندی‌های جولان اشغالی، بخشی از استان «القنیطره» سوریه است. رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ این منطقه را اشغال و در سال ۱۹۸۲ آن را ضمیمه خود کرد.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ این مناطق را به عنوان بخشی از خاک خود اعلام کرد؛ هر چند این اقدام هیچگاه مورد تائید سازمان ملل قرار نگرفت.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جولان جام نیوز رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان