Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل یکی از غول‌های آمریکایی در ساخت سخت‌افزار و نرم‌افزار است که فعالیت خود را در سال ۱۹۷۶ و با ساخت کامپیوتر آغاز کرد. این شرکت با ساخت سیستم عامل مکینتاش توانست به پیشرفت صنعت کامپیوتر کمک بزرگی کند و از طرفی هم توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فعالیت اصلی این شرکت در حوزه ساخت وسایل الکترونیکی مثل تلفن‌همراه و تبلت است که هر ساله با برگزاری نمایشگاه اختصاصی خود، از آن‌ها رونمایی می‌کند. این شرکت با داشتن سیستم عامل اختصاصی خود با نام IOS که روی تلفن‌های همراه و تبلت‌هایش نصب شده، محبوبیت بالایی بین کاربران پیدا کرده است.

شرکت اپل سرویس‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داد که یکی از آن‌ها سرویس فیلم و موسیقی این شرکت است. طبق این سرویس کاربران سیستم عامل IOS و Mac می‌توانند با پرداخت هزینه فیلم یا موسیقی دلخواه خود را دریافت کنند. اما به تازگی این شرکت از سرویس جدیدی رونمایی کرده است.

شرکت اپل در مراسمی با محوریت بازی و سرگرمی از سرویس جدید خود رونمایی کرد. شرکت اپل این سرویس را Apple Arcade نامگذاری کرده است که اشتراک ماهیانه دارد و کاربر برای استفاده از آن هر ماه باید حساب خود را شارژ کند. از طریق این سرویس کاربر می‌تواند تا ۱۰۰ عنوان بازی دلخواه خود را انتخاب و دریافت نماید.

اپل در این مراسم به طور رسمی اعلام کرد این سرویس مبتنی بر فضای ابری نیست و کاربر می‌تواند عناوین دلخواهش را دانلود و اجرا کند. این سرویس برخلاف سرویس Stadia ساخته شده است که سرویسی مبتنی بر فضای ابری بوده است و کاربر صرفاً بازی را از طریق وب انجام می‌دهد.

در حال حاضر شرکت‌هایی که برای این سرویس با اپل قرارداد بسته‌اند، شرکت‌های Sega، Konami، Disney Sumo Digital و Cartoon Network هستند. همچنین شرکت اپل اعلام کرده است شرکت‌های دیگری نیز به این جمع اضافه و عناوین آن شرکت‌ها در سرویس Apple Arcade قرار خواهند گرفت.

به گفته شرکت اپل درصورتی که برای عنوان انتخاب شده توسط کاربر، بروزرسانی یا بسته الحاقی ارسال شود، کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی و صرفاً با داشتن اشتراک می‌توانند آن‌ها را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:جزییات بسته الحاقی عنوان Monster Hunter World 

انتهای پیام/

اپل از سرویس Apple Arcade رونمایی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین سایت‌های خارجی برای خرید با پرفکت مانی کدامند؟
  • تپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند
  • لیست سرورهای دی ان اس رایگان و پرسرعت برای بازی
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند