Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: در این شرایط که کشور طی روزهای اخیر با بحران مواجه شده است متاسفانه عده‌ای عملیات روانی گسترده و خبیثانه‌ای راه می‌اندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، عباس کاظمی صبح امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش خدمت گروه‌های جهادی استان قزوین که به همت جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) برگزار شد، اظهار کرد: طی روزهای اخیر بارش نعمت الهی نصیب کشور ما شد اما در پی این بارش‌ها با جاری شدن سیل در برخی از استان‌ها به ویژه گلستان، شیراز، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مردم دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی بروز این حوادث یک روی سکه اتفاقات تلخ و خسارت هموطنانمان بود که موجب ناراحتی همه شد و در روی دیگر سکه نیز همدلی و مشارکت معجزه‌وار مردمی است که همه را دلگرم می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: امروز کشور در مواجه با مشکلات و کم کاری مسئولان به این روحیه نیاز دارد که همه مردم در برابر سوءمدیریت‌ها، حضور هوشمندانه، آگاهانه و به موقع داشته باشند.

کاظمی ادامه داد: شاهد بودیم که در کمتر از ۲۴ ساعت میهمانان در شیراز و حادثه دیدگان به سرعت توسط مردم اسکان و پذیرایی شدند تا کمی دردهای آن‌ها التیام یابد و همچنین حضور جوانان در همان لحظات نخست بسیار چشمگیر بود.

وی تصریح کرد: با توجه به روح بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و توصیه به جریان جوان کشور؛ امروز برای عبور از تمامی مشکلات به ویژه اقتصادی و معیشتی همین روحیه جهادی و یکپارچگی ملت است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: مردم زخم‌های متعددی در حوزه اقتصادی و معیشتی دارند و از این وضعیت نگران هستند؛ گلایه امروز مردم نسبت به کوتاهی مسئولان و دولت بسیار جدی است.

کاظمی عنوان کرد: در این شرایط که کشور طی روزهای اخیر با بحران مواجه شده است متاسفانه عده‌ای عملیات روانی گسترده و خبیثانه‌ای راه می‌اندازند.

خدمات رسانی در مناطق محروم باید مستمر و برنامه ریزی شده باشد

وی ادامه داد: در حالی که نیروهای بسیج و جهادی کمر همت بسته و در میدان هستند اما عده‌ای بازی سیاسی راه می‌اندازند؛ باید پرسید گلایه از عدم حضور و عدم پاسخگویی مسئولان به مردم سیاسی کاری است؟!

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تاکید کرد: در چنین شرایطی ضمن مطالبه از وظایف بدیهی مسئولین باید تمام قد در کنار مردم ایستاد تا مشکلاتشان حل شود.

کاظمی ابراز کرد: در شرایطی که مسلح با همه وجود و امکانات برای خدمت‌گذاری به صحنه می آیند، جریانی عملیات روانی ایجاد می‌کند و با به راه انداختن فضای بحرانی باعث نگرانی مردم می‌شود.

وی افزود: راهکار مقابله با این جریان‌ها همین حضور گسترده مردم در صحنه است که جلوه‌گری می‌کند و آن چیزی که خودنمایی می‌کند حضور یکپارچه مردمی با همه داشته‌هایشان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به مشکلات منطقه کم برخوردار هادی آباد گفت: آمار شهدای دفاع مقدس منطقه هادی آباد رتبه یک را دارد و مردم شریف این منطقه در عرصه‌های انقلاب حضور پیشتازانه دارند و این چهره زشت از مشکلات در شان مردم نیست.

کاظمی گفت: در کنار مطالبه‌گری از مسئولان باید کارهای جهادی به صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده انجام شود تا محرومیت و آسیب‌های اجتماعی از چهره این منطقه رفع شود.

وی عنوان کرد: باید واقعیت‌ها گفته شود چراکه مردم از حداقل امکانات برخوردار هستند و رسالت ما در این مقطع از زمان این است که در کنار مردم بایستیم و هوشمندانه و دقیق عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند