Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سامانه‌های تردد شمار این اداره کل در محور‌های استان از روز شنبه ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز ۷ فروردین ماه، ۱۳ میلیون و ۱۰ هزار و ۲۹۵ تردد را به ثبت رسانده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرنون افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودرو‌هایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل ۷۹۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

به گفته وی، بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با ۳ هزار و ۲۸۴ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان، متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۷ و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را ۷۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد.

پیرنون افزود: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۱ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

انتهای پیام/ک

آخرین وضعیت تردد در محورهای استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد