Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شاکری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: دوربین های ثبت تخلف علاوه بر سرعت لحظه ای، توان ثبت سرعت متوسط را نیز دارد.
وی ادامه داد: در هفت روز نخست اجرای طرح نوروزی در استان، بیش از 15 هزار تخلف توسط دوربین های واقع در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که از این تعداد بیش از پنج هزار تخلف مربوط به سرعت متوسط غیرمجاز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برخی رانندگان با نزدیک شدن به دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی، اقدام به کاهش سرعت خود می کنند، ولی غافل از این که این سامانه ها سرعت متوسط خودروها را نیز ثبت و به صورت هوشمند اقدام به ثبت تخلف و صدور جریمه می کنند.
شاکری با تاکید بر این که قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش حوادث است، گفت: سرعت غیرمجاز یکی از مهم ترین عامل های تصادف های رانندگی است که ضرورت دارد در هنگام رانندگی به ویژه در ایام پرتردد عید نوروز مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به استفاده از سامانه های پیشرفته ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گفت: انواع سامانه های نظارتی، پلاک خوان و ثبت سرعت در محورهای قم فعال است که وضعیت جاده ها را به صورت شبانه روز پایش می کند.
7406/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تصادف عید نوروز قم قوانین راهنمایی و رانندگی محورهای مواصلاتی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد