Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی در بابل پیگیری که شاگردان میثاقیان در اندیشه پیروزی مقابل صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال هستند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر فردا در شهرهای مختلف ایران و در یکی از دیدارهای حساس این هفته، دو تیم خونه به خونه مازندران و گل ریحان البرز در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که سه امتیاز آن برای اکبر میثاقیان و مجتبی حسینی بسیار حائز اهمیت خواهد بود‌.

حریف فردای تیم خونه به خونه از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می رود و تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. گل ریحان هفته گذشته موفق شد تیم بحران زده ملوان را در خانه شکست دهد. هر چند این پیروزی پس از چند هفته ناکامی به دست آمد تا کرجی‌ها نشان دهند به مانند سایر مدعیان صعود به لیگ برتر شکننده و آسیب پذیر هستند.

آمار بازی‌های بیرون از خانه این تیم نیز بر ادعای ما سعه می گذارد. شاگردان مجتبی حسینی در دیدارهای بیرون از خانه، خود را در قامت یک مدعی صعود نشان نداده اند! آنها در 12 بازی بیرون از خانه تنها دو پیروزی کسب کرده‌اند و خلق شش تساوی و چهار شکست نشان می‌دهد تنها در پی کسب حداقل امتیاز در خانه حریفان هستند و روی امتیازات خانگی بیشتر حساب باز کرده اند.

تساوی خانگی خونه به خونه در مقابل شاگردان کمالونداستاندار مازندران تماشاگر ویژه دیدار «خونه به خونه بابل» و «آلومینیوم اراک» شدبوشهر| تیم خونه به خونه مازندران در لیگ آزادگان ماندگار می‌شود

اما شاگردان اکبر میثاقیان پس از دشت یک امتیاز از جنگ نفس‌گیر و شش امتیازی خود با شهرداری ماهشهر و پشت سر گذاشتن تعطیلات عید نوروز، تمرینات خود را بسیار منسجم تر از سال گذشته آغاز کردند تا با آمادگی بیشتری در دیدارهای باقیمانده لیگ مقابل حریفان قرار گیرند.

نتایج کسب شده در سه دیدار اخیر این تیم در ورزشگاه هفت تیر بابل به خوبی نشان می‌دهد چقدر خونه به خونه ای‌ها بابت محرومیت از ورزشگاه خانگی با آن هواداران پرشورش آسیب دیده است. خونه به خونه تنها دو شکست خانگی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که این دو شکست 5 در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا به دست آمد. یقینا اگر تمام بازی‌های این فصل تیم در هفت تیر دنبال می‌شد هم اکنون در جدول رده بندی جایگاهی قابل توجه را در اختیار داشت.

این تیم در سه دیدار اخیرش در ورزشگاه هفت تیر بابل موفق شد هفت امتیاز کسب کند و با چهار گل زده و دریافت تنها یک گل خورده نشان دهد حریف دندان گردی برای حریفان و مدعیان صعود به شمار می رود.

شاگردان باانگیزه اکبر میثاقیان به خوبی می‌دانند برای فرار از جایگاه غیرمنصفانه خود در جدول رده بندی راهی غیر از پیروزی مقابل نماینده فوتبال البرز ندارند. 

عصر فردا برای گل ریحان البرز که در 12 بازی بیرون از خانه اش آمار عجیب 5 گل زده را در کارنامه اش ثبت کرده است، روز آسانی نخواهد بود. تکاپوی بابلی‌ها در شبکه های مجازی نیز حاکی از آن دارد که عصر فردا قلعه جادوگران به تسخیر هواداران متعصب و تیفوسی خونه به خونه در خواهد آمد و حمایت‌های همه جانبه و نفس‌گیر آنها از شیرها یک روز دلچسب را برای فوتبال مازندران رقم خواهد زد.

هوادارانی که با تشویق‌های بی امان خود تحسین مربیان تیم حریف را نیز به دنبال داشته اند و قصد دارند شاگردان حسینی را نیز در تنگنا قرار دهند.

این دیدار ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می‌شود و تماشای آن برای هواداران خونه به خونه و علاقمندان به فوتبال رایگان است. انتظار می رود ورزشگاه هفت تیر یکی از روزهای شلوغ و مهیج خود را تجربه کند.

گزارش از علی گرجی پور

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی