Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:25:00 GMT

گلمحمدی: کسب امتیاز در مسابقه با پارس جنوبی حیاتی است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۵۵۳۲

گلمحمدی: کسب امتیاز در مسابقه با پارس جنوبی حیاتی است

مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: با توجه به امتیازاتی که در 2 بازی اخیر از دست دادیم کسب سه امتیاز در مسابقه با تیم پارس جنوبی جم برای ما مهم و حیاتی است.

یحیی گلمحمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی جم یک تیم جنگنده است که به راحتی امتیاز از دست نمی دهد و بازی مقابل این تیم راحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه‌ بازی فردا نخستین بازی تیم پدیده شهر خودرو در سال جدید است اظهار داشت: در تعطیلات اخیر نتوانستیم تیم خوبی برای بازی تدارکاتی در مشهد پیدا کنیم و به خاطر شرایط بد زمین تمرین نیز باید با کمبود امکانات بسازیم که این موارد کار را مقداری سخت کرده است.
وی گفت: سه بازیکن دیروز از تیم ملی فوتبال امید‌ به تیم پدیده شهر خودرو ملحق شدند که ممکن است به هماهنگی کامل با سایر بازیکنان نرسند.
گلمحمدی افزود: یک بازیکن خارجی تا یک هفته آینده از کشور نیکاراگوئه به تیم ما می پیوندد که در قسمتهای مختلف زمین می تواند بازی کند.
وی با اشاره به وضعیت داوری در فوتبال هم اظهار کرد: در بازی های مختلف چهار گل زده ایم که به اشتباه از سوی داوران مردود اعلام شده و چندین امتیاز به ضرر تیم ما شده است.
وی گفت: صحبتهایی که در مورد داوری انجام می دهیم به این امید است که داوری بهتر شود.
وی در باره کنار گذاشته شدن مجری برنامه 90 در تلویزیون هم افزود: کسی را نمی توان جایگزین فردوسی پور کرد امیدواریم مسئولان صدا و سیما در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری نرسید.
تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 فردا (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواهد بود.
تماشای این دیدار رایگان است.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كل محمدي پارس جنوبي حياتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم