Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن شیخی علیزاده رییس جمعیت هلال‌احمر اهواز امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: طی چهار روز گذشته چندین حادثه در شهرستان اهواز اتفاق افتاد و عوامل امداد و نجات هلال احمر شهرستان برای رسیدگی و نجات جان حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه این حوادث شامل واژگونی خودرو، سقوط از ارتفاع و بیهوشی و تشنج بودند، گفت: در حادثه  نخست، یک دستگاه خودرو پژوپارس بر اثر سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز در ساعت ۹ شب شنبه سوم فروردین ماه واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی علیزاده با شاره به اینکه این حادثه توسط اورژانس به مرکز فرماندهی هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر گزارش شد، افزود: بلافاصله پس از اطلاع یک تیم از امدادگران و نجاتگران پست امداد و نجات موقت نوروزی آبتیمور(محور اهواز به خرمشهر) به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال‌احمر اهواز ادامه داد: پس از حضور عوامل امداد و نجات، عملیات تثبیت خودرو و رهاسازی مصدومین با دقت و احتیاط کامل و با اولویت نجات جان سرنشینان خودرو انجام شد.

او با اشاره به وضعیت حادثه دیدگان، بیان کرد: متاسفانه به علت ضربه شدید به سر، سرگیجه، حالت تهوع، عدم هوشیاری، خون ریزی شدید، وضعیت چهار سرنشین خودرو حادثه دیده حاد بود.

شیخی علیزاده اضافه کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی، مصدومین توسط ۱۱۵ به بیمارستان  منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال‌احمر اهواز ادامه داد: در حادثه دوم یک جوان ۲۵ ساله بر روی چانه سقوط کرد که منجر به بیهوشی وی شد.

رییس جمعیت هلال‌احمر اهواز با بیان این که این حادثه توسط دژبان پادگان حمید به هلال احمر اطلاع داده شد، افزود: این حادثه ساعت ۳ روز شنبه سوم فروردین ماه اتفاق افتاد و مصدوم پس از تثبیت سر و گردن، پانسمان و بانداژ محل خون ریزی، به بیمارستان منتقل شد.

شیخی علیزاده اضافه کرد: در حادثه دیگری که  در ساعت 14:18 ظهر یکشنبه چهارم فروردین رخ داد، دختر ۸ ساله ای بر اثر تشنج های مکرر پس از بررسی علایم حیاتی و اکسیژن درمانی توسط تیم اعزامی پست امداد و نجات موقت نوروزی گمبوعه(محور اهواز به سوسنگرد) به بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسافران نوروزی هلال احمر خوزستان حوادث برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر