Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حمیدرضا جمالی نژاد مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: ۲۰۰ خودرو زیان دیده در سیل دروازه قرآن شیراز که به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شده بود مورد کارشناسی میزان خسارت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد این خودرو‌ها بیمه بدنه ایران و ۵۰ درصد نیز بیمه شخص ثالث این شرکت را دارند، بیان کرد: بررسی‌های اولیه برای پرداخت خسارت وارده به خودرو‌های حادثه دیده در سیل دروازه قرآن شیراز انجام شده و میزان خسارت به خودرو‌ها نیز کارشناسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نژاد تصریح کرد: ۲۰۰ خودرویی که به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شده اند مورد کارشناسی میزان خسارت وارده قرار گرفته اند که از این تعداد ۲۰ خودرو بیمه بدنه ایران و ۱۰۰ خودرو نیز بیمه نامه شخص ثالث ایران داشته اند که بعد از انتقال سند خودرو‌هایی که بیمه بدنه ایران دارند، خسارت به مالکان این اتومبیل‌ها پرداخت می‌شود،  و در خصوص خودرو‌هایی که بیمه شخص ثالث استفاده می‌کنند نیز باید مقصر این حوادث مشخص  و زیان آن ها پرداخت می شود.

مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس ادامه داد: مالکان خودرو‌هایی که بیمه بدنه ایران دارند و دچار حادثه شده اند باید هرچه سریع‌تر به دفاتر این بیمه‌ها مراجعه و سند خودرو را به نام بیمه ایران انتقال دهند تا ظرف مدت دو ساعت خسارت وارده به آن‌ها نیز پرداخت می‌شود و انتقال سند به این دلیل انجام می‌شود که خودرو‌های دچار آبگرفتگی  جز خسارات کلی محسوب شده و دیگر قابل استفاده نیست.

وی اضافه کرد: خودرو‌های دارای بیمه بدنه  که دچار حادثه شده اند باید ابتدا مقصر از سوی دستگاه‌های قضائی معرفی شده و اگر شهرداری شیراز مقصر نهایی باشد باید خسارت از محل بیمه نامه جامع شهری این نهاد به مالکان این خودرو‌ها پرداخت شود.

جمالی نژاد اظهار کرد: تاکنون کسی از مالکان خودرو‌هایی که احتمال دارد از محل حادثه دروازه قرآن به منازل شخصی مردم منتقل شده باشند به شرکت بیمه ایران برای پیگیری و کارشناسی خسارت مراجعه نکرده است.

مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس تاکید کرد: در حال حاضر تنها یک نفر که خودروی وی بیمه بدنه ایران داشته و حدود ۱۲۰ میلیون زیان دیده، سند اتومبیل خود را به نام بیمه ایران منتقل و خسارت خود را دریافت کرده است.

انتهای پیام/ت

کارشناسی ۲۰۰ خودروی خسارت دیده در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود

وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است    به گزارش تسنیم؛ بر اساس ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث، صدور کارت و سهمیه سوخت وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث، ممنوع است. برهمین اساس نیز تا کنون مقدمات حذف کارت سوخت تاکسی‌ها و خودروهای گازسوز انجام شده است.   طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.   در تازه‌ترین اقدام، وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی نسبت به حذف سهمیه سوخت خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث گام برداشته اند؛ برهمین اساس نیز وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.   خاندوزی در نامه به بذرپاش نوشته است:   ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده 48 قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیونها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.   در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیمه‌نامه شخص ثالث ندارید، بخوانید نرخ رشد حق بیمه شخص ثالث ۳۵.۵درصد اعلام شد جزئیات سهمیه‌بندی جدید بنزین مشخص شد

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲