Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@17:05:57 GMT

امدادگران باعث آرامش و دلگرمی مسافران نوروزی هستند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۶۷۱۹

امدادگران باعث آرامش و دلگرمی مسافران نوروزی هستند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حمیده زرآبادی پس از بازدید از مراکز و پایگاه های امدادی و اورژانس جاده ای قزوین افزود: خدماتی که از سوی پایگاه های اورژانس و مراکز امداد و نجات جاده قزوین به مسافران نوروزی ارائه می شود، متناسب با تقاضای هم وطنان است.
وی به خدمت 24 ساعته در مراکز امدادی جاده ها اشاره کرد و اظهار داشت: مسافران نوروزی همواره به صورت شبانه روز زیر چتر حمایتی امدادگران هستند و بر اساس همین با کاهش محسوس مخاطرات و تلفات جاده ای همراه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرآبادی همچنین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب امدادگران هلال احمر و اورژانس جاده ای، آموزش نکات ایمنی حین رانندگی ، به مسافران نوروزی است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی به رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات امدادی اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز بیشتر مسیرهای ارتباطی استان قزوین به علت بارش شدید باران و کاهش دمای هوا لغزنده است که ارائه نکات ایمنی به مسافران همواره از سوی مراکز خدماتی و امدادی تاکید می شود.
زرآبادی با بیان اینکه روزانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی قزوین تردد می کنند، خاطرنشان کرد: ملزم کردن مسافران نوروزی به داشتن تجهیزات و همچنین رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی از وظایف مهم دستگاه های خدماتی و امدادی در طول جاده ها است.
9925/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین امداد و نجات خودرو مسافران نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد که شدت بارش‌ها برای سه شنبه خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از امروز_ پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ تا یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد که شدت بارش‌ها برای سه شنبه خواهد بود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمای هوا، تصریح کرد: امروز شاهد کاهش نسبی دما در سطح استان بودیم، شهرکرد با دما کمینه یک درجه بالای صفر سردترین مرکز استان در کشور و بلداجی، بن و فارسان با دمای کمینه صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بودند.

نوروزی تاکید کرد: از فردا انتظار داریم دمای هوا به تدریج در سطح استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی‌ها در استان خاطرنشان کرد: از ابتدایی سال زراعی جاری استان چهارمحال‌وبختیاری با کمبود بارش ۱۰۲ میلی‌متر معادل ۱۶ درصد مواجه است که نشان دهنده رخداد خشکسالی هواشناسی در سطح استان است.

کد خبر 752075

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر مرکزی رتبه دوم طرح ملی خدمات نوروزی را کسب کرد
  • پایگاه امدادی انجیلاق به پایگاه معین غرب کشور تبدیل می‌شود
  • سامانه بارشی جدید در راه چهارمحال و بختیاری
  • واکنش جالب کارلو آنچلوتی به گل دوم خوسلو؛ دعوت به آرامش! / فیلم
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • نکات مهم در انتخاب گیربکس صنعتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی