Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:58:20 GMT

گازپروم نفت: انتظار نداریم توافقی نفتی طولانی شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۸۲۱۱

گازپروم نفت: انتظار نداریم توافقی نفتی طولانی شود

شرکت گازپروم نفت روسیه انتظار ندارد توافق جهانی برای کاهش تولید میان کشورهای اوپک و غیراوپک مدت طولانی ادامه پیدا کند و این موضوع را در برنامه‌ریزی بلندمدت خود در نظر نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، الکساندر دیوکوف، مدیرعامل شرکت گازپروم نفت با بیان این مطلب، گفت: این شرکت قصد دارد تولید هیدروکربن را پس از سال ۲۰۲۰ حداقل در ۱۰۰ میلیون تن در سال حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما به دنبال این هستیم که بهتر از بازار باشیم و سریع‌تر از بازار رشد کنیم.

گازپروم نفت بازوی نفتی غول گازی گازپروم روسیه است.

بر اساس گزارش رویترز، اوپک به همراه روسیه و شمار دیگری از تولیدکنندگان غیراوپک که به گروه اوپک پلاس معروف هستند، با هدف مقابله با اشباع عرضه و تقویت قیمت‌ها، در دسامبر موافقت کردند تولیدشان را از اول ژانویه به مدت شش ماه به میزان ۱.۲ میلیون بشکه در روز محدود کنند اما شرکت‌های روسی تمایلی برای محدود نگه داشتن تولید خود ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک گازپروم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • فیلم| حملۀ اوکراین به تأسیسات نفتی روسیه
  • کاکائو معضل جهانی شد!