Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی سرپرست پرسپولیس معتقد است سال 97 برایش خیلی خوش یمن بود و 2 ماه اخراین سال هرگز فراموش نخواهد کرد .با خلیلی در خصوص ارزوهایش با قرمزها و همچنین بهترین گل دوران فوتبالش همکلام شدیم

*سال 97 برای شما چطور گذشت؟

سال بدی برای من نبود هر سال تلاش می‌کنم با انرژی بیشتری سال جدید را آغاز کنم اتفاق خوبی برای من افتاد مهمترین اتفاق این بود که دوباره به تیم محبوبم بازگشتم و توانستم دوباره هواداران را از نزدیک ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*امسال شما مدرک A مربیگری را هم کسب کردید؟

به خاطر همین است که می‌گویم اتفاقات خوبی افتاد چون یکی از بالاترین مدرک مربیگری را به دست آوردم. این اتفاقات در کمتر از یک هفته به وقوع پیوست هم مدرک A گرفتم و هم مدیر پرسپولیس شدم. هیچ وقت این اتفاقات دو ماه آخر سال را فراموش نمی‌کنم.

*سرپرستی کار سخت نیست؟

تمام اتفاقات تیم روی سرپرست است خیلی هم استرس دارد چون در چند و چون تمامی اتفاقات هستیم به همین دلیل درگیری‌های روزانه زیادی داریم.

*روزانه موبایلت چند بار زنگ می‌خورد؟

واقعا نمی‌توانم بگویم چند وقت پیش محمودخان خوردبین را دیدم ما خیلی رابطه خوبی باهم داریم و یکی از کسانی که باعث شد من به پرسپولیس بیایم ایشان بود. به وی گفتم یادم است زمانی که شما سرپرست بودید هر وقت می‌دیدمتان هدفون در گوش‌تان بود من فکر می‌کردم ایشان آهنگ گوش می‌کند در حالی که ایشان در حال صحبت‌ کردن با تلفن بود الان که این سمت را گرفتم تازه می‌فهم آن موقع ایشان چقدر کار داشت مهمترین مساله این است که باید تمام کسانی که با شما تماس می‌گیرند را راضی نگه داری چون وقتی که یک تلفن زنگ می‌خورد و چند دقیقه صحبت می‌کنی یک دفعه چندین نفر هم پشت خط هستند و شاید از خاطرت برود که با آنها تماس بگیری. معمولا تلاش می‌کنم تمامی تماس‌هایم را جواب بدهم. هفته پیش در یک جلسه‌ای بودم که یک ساعت به طول انجامید در این یک ساعت بالای صد میسکال داشتم.

*تا حالا شده در صف گوشت بایستید؟

من بعد از فوتبال تمام تلاشم این بودکه همچنان رژیم غذایی را حفظ کنم و مصرف گوشتم را به پایین‌ترین حد ممکن آوردم بیشتر ماهی خریدم. تاکنون در صف گوشت و مرغ نایستادم.

*زمانی که سرپرست شدی اولین نفر چه کسی به شما تبریک گفت؟

اصلا یادم نیست که چه کسی با من تماس گرفت آنقدر تماس‌ها و پیام‌ها زیاد بود که نتوانستم به همه پاسخ بدهم.

*یک دروغ 13 بگو

با شناختی که دوستان از من دارند زیاد اهل دروغ گفتن نیستم. اما شما بنویسید خلیلی دوباره به میادین بازگشت.

*در تمام سال‌هایی که با پیراهن پرسپولیس گل زدی کدام گل خیلی به تو چسبید؟

فکر می‌کنم گل اولی بود که در دربی 86 به ثمر رساندم فشار زیادی روی من بود تا آن موقع 5،6 گل زده بودم و انتظارات از من این بود که در دربی گلزنی کنم و این گل باعث شد فشار از رویم برداشته شود.

*کدام یک از مهاجمان سبک فوتبالش شبیه تو است

هیچ فوتبالیستی به یکدیگر شباهتی ندارد و هر کس توانایی‌ها و ظرفیت‌های خودش را دارد.

*دلت برای کدام قسمت از فوتبال تنگ شده است؟

خدا را شکر که الان در کنار پرسپولیس هستم و دوباره خاطراتم را با آنها مرور می‌کنم قدم زدن در چمن ورزشگاه آزادی لذت خاصی برایم دارد.

*اگر کسی بخواهد کتاب زندگی‌ات را بنویسد اسمش را چه می گذارید؟

تا به حال به ان فکر نکردم نویسنده باید تصمیم بگیرد اما خودم دوست دارم اسم آن را رفت و برگشت بگذارم.

*چه دعایی برای مردم ایران در سال 98 می‌کنی؟

دعای سلامتی برای مردم ایران و زودتر مشکلات اقتصادی جامعه حل شود زیرا مردم ما لیاقت بهترین‌ها را دارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم