Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:08:49 GMT

تصادفات فوتی در پایتخت 70 درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۹۹۵۲

تصادفات فوتی در پایتخت 70 درصد کاهش یافت

ایرنا- تهران- جانشین پلیس پایتخت گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حمید هداوند با اشاره به وجود شرایط جوی نامساعد و بارندگی های امسال اظهار داشت: در همین مدت، حوادث رانندگی جرحی 30 درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نیمه اول تعطیلات نوروزی 99 هزار و 355 مورد تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 گرفته شده است که در حداقل زمان ممکن واحدهای گشت به آدرس های اعلامی اعزام و تمام درخواست های مردمی مورد بررسی قرار گرفته است.
جانشین پلیس پایتخت به طرح های پاکسازی محلات از معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در این رابطه 273 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
هداوند ادامه داد: دو هزار و 932 معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شده اند.
وی خاطر نشان کرد: مشارکت و همکاری مردم در رعایت قانون و توجه به هشدارهای پلیسی، مولفه مهم در ایجاد و برقراری امنیت عمومی شهروندان است.
به گفته وی، طبق نظرسنجی های صورت گرفته از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در پایتخت، 83 درصد مردم اعلام رضایت داشته اند.
تهرام/8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حوادث رانندگی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • داداش کلاه یادت نره