Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:31:35 GMT

کمبود قایق در گمیشان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۷۱۷۴

کمبود قایق در گمیشان برطرف شد

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر شیر توماج پنجشنبه شب در جمع مدیران اجرایی گمیشان افزود: با مساعدت دادگستری گلستان و همراهی اداره کل شیلات استان قایقهای توقیفی صیادان غیر مجاز موقتا و تا پایان شرایط بحرانی منطقه در اختیار مردم قرار گرفت.
به گزارش ایرنا راه ارتباطی اصلی گرگان مرکز استان گلستان به گمیشان از بندرترکمن در کرانه شرقی دریای خزر عبور می کند که اکنون بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای عبور آب از قسمت شرقی به غرب جاده خواجه نفس - گمیشان؛ دستگاههای عملیاتی 23 نقطه جاده را شکافته اند که همین عامل موجب قطع دسترسی زمینی به گمیشان و ضرورت استفاده از قایق شده و البته سرعت عبور و تخلیه آب را بیشتر کرده است.
در زمان حاضر ورود به شهر گمیش تپه مرکز شهرستان گمیشان فقط با قایق ممکن است و حتی در بیشتر نقاط داخل شهر هم امکان تردد زمینی وجود ندارد.
شهرستان ترکمن نشین گمیشان نزدیک به 80 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 20 هزار نفر آن در مرکز شهر (گمیش تپه) زندگی می کنند و شغل بیشتر اهالی کشاورزی و صیادی از دریاست.
2729/7333
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان دریای خزر شیر کشاورزی گمیشان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.   به گزارش تسنیم، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.   در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.   همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.   بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت