Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات عراقی برای اجرای امنیت زایران امام موسی کاظم(ع) تدابیر شدید امنیتی را برای سالروز شهادت این امام همام اتخاذ کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، سرتیپ «عمار ولید» سخنگوی اداره کل ترافیک عراق امروز (جمعه نهم فروردین 1398) در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی تعدادی از جاده ها و خیابان ها را برای تامین امنیت زایران حرم امام موسی کاظم(علیه السلام) که روز سه شنبه آینده مصادف با سالروز شهادت این مام همام است، مسدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمار ولید افزود: نیروهای امنیتی جاده الزعفرانیه به سمت چهارراه المعسکر، عقبه بن نافع و الفتح به سمت کهرمانه و میدان الفرودس به سمت میدان التحریر را بستند.

فرماندهی عملیات بغداد نیز روز گذشته از اجرای برنامه امنیتی زایران امام کاظم(علیه السلام) پرده برداشت.

«جلیل الربیعی» فرمانده عملیات بغداد در کنفرانس مطبوعاتی گفت: برنامه ایجاد امنیت از ساعت شش صبح شنبه(10 فروردین 1398) آغاز می شود. این برنامه شامل تقسیم شهر الکاظمیه به مراکز امنیتی متعدد برای حمایت از زیران و ممنوعیت تردد موتورسواران  است.

وی ادامه داد: برای ایجاد امنیت در این شهر همچنین پهبادهایی بر فراز این منطقه پرواز می کنند.

الربعی افزود: ورودخودروهای باربر نیز به الکاظمیه ممنوع است. همچنین از روز شنبه از  ورود خودروهایی که از استان های دیگر به بغداد بیایند، جلوگیری می شود.

فرماندهی عملیات بغداد گفت: همه راهها در بغداد به جز راههای منتهی به شهر الکاظمیه بازخواهد بود. پل های الصرافیه، ائمه و الریعات نیز مسدود است.

وی گفت: همکاری با کاروانداران و شهروندان عراقی برای موفقیت سفرها در ایام رجبیه ادامه دارد و تدابیر نیز برای شایعه پراکن هایی که قصد متشنج کردن این فضا را دارند، اتخاذ شده است.

هیئت وزیران روز سه شنبه آینده را تنها در بغداد پایتخت عراق تعطیل رسمی اعلام کرده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب مسافران نوروزی خسارت سیلاب سیلاب شیراز خبرگزاری شبستان دولت کمک به سیل زدگان امام موسی کاظم ع تدابیر امنیتی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر

حضرت فاطمه معصومه (س) فرزند امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر (ع) و خواهر گرامی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است. حرم مطهر این حضرت در شهر قم واقع شده است. آن بانوی گرامی القاب بسیاری داشت، اما مشهورترین لقب وی معصومه است، برادر ایشان امام رضا (ع) او را به این لقب خوانده است.

زیارت حرم مطهر ایشان ثواب و حسنه بسیاری دارد و تاکید بسیاری شده است. در حدیثی از علی بن موسی الرضا آمده‌است که: «هرکس معصومه را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده‌است».

اول ذی القعده سالروز ولادت ایشان است روزی که در تقویم کشورمان روز دختر نامگذاری شده است و در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) قرار داریم.

شهروند خبرنگار ما لحظه غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - قم

بیشتر بخوانید:

غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزاده سیدهاشم (ع) در انابد + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم