Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:34:57 GMT

۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار برابر استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۱۰۳۶

۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار برابر استقلال مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برانکو ایوانکوویچ برای مسابقه با استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر، ۲۰ بازیکن را به اردوی قبل از بازی برده است.

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی شریفی، علی علیپور، ماریو بودیمیر، سعید کریمی، آدام همتی و سید محمد احسان حسینی، نفراتی هستند که فهرست ۱۸ نفره از میان آنها انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۶ فردا شنبه با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4577873

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان در حالی امروز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که چند بازیکن اصلی این تیم پس از رفع مصدومیت آماده بازی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که با توجه به نتایج هفته‌های قبل با فاصله‌ای قابل توجه نسبت به تیم دوم و چهارم در رده سوم جایگاهی تثبیت شده پیدا کرده است در حالی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که برای اولین بار در سال ۱۴۰۳ بدون مصدوم خواهد بود و مورایس ترکیبی کامل‌تر نسبت به بازی‌های قبل در اختیار خواهد داشت.

رقابت جالب در قلب دفاع

با مصدومیت محمد دانشگر، این هادی محمدی بود که جانشین او در قلب دفاعی سپاهان در کنار سیاوش یزدانی شده بود. او که عملکرد خوبی در بازی‌های اخیر از خود نشان داده است بعید است پس از نمایش خوب برابر پرسپولیس نیمکت نشین شود و احتمالاً قلب دفاعی سپاهان برابر استقلال خوزستان بدون تغییر خواهد بود و محمد دانشگر با وجود رفع مصدومیت به ترکیب اصلی راه پیدا نمی‌کند. در دو سمت خط دفاعی نیز مطابق معمول میلاد زکی‌پور در سمت چپ و رامین رضاییان در سمت راست به کار گرفته خواهند شد تا اینگونه خط دفاع چهار نفره مقابل پیام نیازمند تکمیل شود.

سه مهره قابل اطمینان در مرکز زمین

خط هافبک سه نفره سپاهان را مانند بازی قبل مقابل پرسپولیس برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن تشکیل می‌دهند و در این بین برایان دابو وظایف دفاعی بیشتری خواهد داشت. البته ترافیک در خط هافبک سپاهان بالا است و بازیکنانی مثل محمد جواد حسین و عباس حبیبی نیز می‌توانند با توجه به شرایط بازی فرصت حضور در زمین را پیدا کنند.

بازگشت احتمالی اسدی به خط آتش سپاهان

خط حمله سه نفره سپاهان با یک مهاجم نوک و دو وینگر شکل می‌گیرد. شهریار مغانلو قطعاً به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته خواهد شد و مهره جانشین او می‌تواند کاوه رضایی باشد. در سمت چپ خط حمله مورایس سه انتخاب یعنی رضا شکاری، آریا یوسفی و علی اصغر اعرابی را خواهد داشت که احتمال استفاده از شکاری بیشتر است. در سمت راست نیز با توجه به بازگشت اسدی، احتمالاً او اولویت مورایس خواهد بود تا حضور او به جای احمدزاده، تنها تغییر سپاهان نسبت به بازی قبل باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال خوزستان

پیام نیازمند، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 751024

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد